وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

سه تا فونت جدید

 Smiley اینم چند تا فونت دیگه...

فونت 007

James Bond GoldenEye Movie Font

فونت 28 روز بعد

28 Days Later

اینم یه فونت توپ

A Bug's Life Font

در ضمن آقا کوروش فونتی رو که خواستی نتونستم پیدا کنم.یک بار دیگه اسم فونتی که خواسته بودی رو دقیقا همون طوری که نوشته می شه برام بفرست تا پیداش کنم.

شرمندم به خدا Smiley

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد صداقت پور جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://javadsedaghatpur.blogfa.com/

وبلاگ خیلی خوبی داری و خیلی بازدید کننده داره
اگر میشه بهم توضیح بده چه جوری آمار وبلاگمو بالا ببرم
ممنون میشم اگر در بخش نظرات وبلاگ من توضیح بدی
من شما را لینک می کنم اگر میشه شما هم منو لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد