وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

انزال زودرس چیست؟ | آیا انزال زودرس قابل درمان است؟


اگر به تبلیغاتی صفحات اینترنتی و یا شبکه های ماهواره ای نگاه کنیم و یا به بررسی تحقیقات و پژوهش هایی که در زمینه علل افزایش طلاق در کشور صورت گرفته است، توجه داشته باشیم، می بینیم که یکی از علل اصلی ترین مشکلات موجود امروز جامعه مربوط به انتظارات جنسی زوجین و مشکلات جنسی می باشد، که از جمله آن می توان به انزال زودرس اشاره نمود. در مقاله زیر برای شما دوستان در مورد اینکه انزال زودرس چیست؟ و آیا انزال زودرس قابل درمان است سخن می گوییم


تعریف انزال زودرس


انزال زودرس یک نوع اختلال جنسی است که مرد قبل از اینکه همسرش ارضا شود، ارضا می شود و ناتوان از ارضای همسرش می گردد. انزال زودس در مردان یکی از شایع ترین اختلال جنسی است. البته گاهی انزال زودرس طبیعی بوده و در نتیجه پرهیز طولانی مدت از رابطه جنسی و مسایل جنسی به وجود می آید.

اما در صورت مداوم بودن و تکرار آن برای مدت زمان طولانی انزال زودرس نیاز به درمان پیدا کند. انزال زودرس موجب می شود، مردانی که دچار آن هستند اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. از این جهت انزال زودس یک مشکل اجتماعی محسوب می شود و سبب کاهش کیفیت زندگی می گردد و بر روی همسر هم تاثیر منفی می گذارد و سبب ایجاد مشکلات جنسی در زندگی زناشویی می گردد.


زود انزالی را چگونه باید تشخیص دهیم؟


برای اینکه فردی را دچار انزال زودس بدانیم یا نه، باید گفت که مدت زمان توافق شده برای رابطه جنسی وجود ندارد، ولی بسیاری از متخصصان بر این نظر هستند مدت زمان لازم برای به ارگاسم رسیدن مردان بین 5 الی 10 دقیقه می باشد که بسته به سن و شرایط جسمانی افراد متغیر است و به صورت متوسط یک فرد جوان 5 دقیقه طول می کشد تا به ارگاسم برسد

اگر چه اکثریت مردان دوست دارند که مدت زمان بیشتری طول بکشد تا به ارگاسم برسند. 
به طور کلی افرادی که خیلی زود و در عرض یک دقیقه و یا حتی کمتر به ارگاسم می رسند و توانایی به ارگاسم رساندن همسر خود را ندارند، به انزال زودرس دچار هستند و یا افرادی که کنترلی بر روی انزال خود ندارند.


تشخیص انزال زودرس برای آقایان


انزال زود رس یک نوع احتلال جنسی در افراد متاهل می باشد یعنی مردان متاهلی که در رابطه جنسی با همسر خود به صورت ناخواسته و کمتر از یک دقیقه ارضا می شوند، می توان گفت که دچار انزال زودرس هستند.

به طور کلی اگر مردان متاهل در رابطه جنسی با همسرشان زودتر به ارگاسم برسند و توانایی ارضای جنسی همسر خود را نداشته باشند، به انزال زود رس دچار هستند. البته باید به این نکته توجه کرد که مدت زمان مورد نیاز برای ارگاسم در زنان و مردان فرق می کند و نباید زوجین این انتظار را داشته باشند که در یک زمان رابطه جنسی را شروع و در یک زمان واحد به ارگاسم برسند

با توجه به این که مدت زمان مورد نیاز برای رسیدن به ارگاسم در زنان بیشتر است، توصیه می شود ابتدا معاشقه کردن و همسر تا حد زیادی تحریک شود و بعد عمل دخول و رابطه جنسی صورت گیرد، که در این صورت احتمال به ارگاسم رسیدن همزمان زوجین بیشتر می باشد.


بیشتر بخوانید: شب زفاف ، اولین رابطه جنسی


چگونه نگرانی در مورد انزال زودرس را رفع کنیم


اگر چه مشکل زود انزالی برای بسیاری از افراد که دچار آن هستند موجب ایجاد نگرانی می شود، چون که زود انزالی در روابط زناشویی و زندگی مشترک تاثیرات منفی دارد و موجب کاهش اعتماد به نفس در مردان می گردد

اما با وجود اینکه زود انزالی یک نوع اختلال جنسی می باشد، ولی جای نگرانی ندارد، امروزه تحقیقات زیادی در مورد زود انزالی منتشر شده است و پیشرفت های زیادی در این زمینه صورت گرفته است از این رو، تنها با تشخیص علل و دلایل زود انزالی در خود و مراجعه به پزشک متخصص اورولوژی می توانید به راحتی مشکل زود انزالی خود را درمان کنید هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشد.


آیا انزال زودرس قابل درمان است؟


در جوامعی مثل کشورما مردان به علل فرهنگی و غیره کمتر اقدام به درمان زودانزالی می کنند و این طور فکر می کنند که همه چیز به خودی خود بهتر می شود، در حالی که زودانزالی یک نوع اختلال جنسی است و نیاز به درمان دارد. اما درمان زود انزالی باید با توجه به علل و دلایل آن باشد

گاهی زود انزالی به دلیل هیجانات و استرس های ناشی از کار و شرایط زندگی است و گاهی به دلیل اختلال هورمونی و غیره پدید می آید. که در هر صورت درمان پذیر است و نیاز به درمان دارد.

اگر زودانزال ناشی از اختلال هورمونی باشد، برای درمان باید به پزشک اورولوژیست مراجعه کرد و داروهایی را که تجویز کرده را زیر نظر پزشک مصرف نمود. ولی اگر زودانزالی ناشی از استرس، اضطراب و غیره باشد با مراجعه به روانپزشک و مصرف داروهایی تجویز شده می توان آن را درمان نمود.


در این زمینه بخوانید : زود انزالی و علائم آن


البته با استفاده از تکنیک های رفتاری مانند توقف و فشار دادن آلت جنسی که در حین رابطه جنسی توقف کنید و با دست آلت خود را فشار دهید که از تحریک بیش از حد آلت جنسی خودداری شود و سپس مجدد می توانید رابطه جنسی را ادامه دهید و یا با انجام ورزش لگنی می توانید عضلات کف لگن خود را تقویت کنید چرا که ضعف عضلات لگن توانایی انسان برای تاخیر در انزال را کاهش می دهد.


شیوه های درمانی انزال زودرس


استفاده از کاندوم های تاخیری و یا اسپری های بی حس کننده هم از دیگر راهای مقابله و درمان زود انزالی می باشد که می توانید انواع اسپری ها، داروها و کاندوم های تاخیری را از داروخانه ها تهیه و استفاده کنید.

ولی این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر راه های درمان زودانزالی دارای عوارض جانبی می باشند از این رو، توصیه می کنیم که برای دمان زود انزالی از روش های طبیعی مانند افزایش دفعات رابطه جنسی در طول هفته، توقف و فشار دادن آلت جنسی، توجه به تغذیه و افزایش اعتماد به نفس استفاده کنید. توجه داشته باشید که در صورت تمرکز بر این موارد بدون استفاده از داروها و انواع اسپری ها و کاندوم های تاخیری می توانید زودانزالی خود را درمان کنید.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم. از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید. 
همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله یعنی انزال زودرس چیست دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.


منبع وبسایت :      www.zoomlif.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد