وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

یک ترفند برای قطع کردن صدای مودم در XP

برای این کار روی Connection که برای ایجاد ارتباط با اینترنت ایجاد نموده اید راست کلیک نموده و گزینه Properties را انتخاب کنید در پنجره فوق بر روی گزینه General کلیک نموده به...



قسمت Configure بروید حالا پنجره با عنوان Modem Configuration باز میشود حالا در قسمت پایین گزینه ای به نام Enable Modem Speaker وجود داره جلوش یک تیک میبینید که نشانه این هست که صدای مودم فعاله برای اینکه غیر فعال بشه باید تیک جلوی این گزینه رو بردارید در نهایت هم تایید همه پنجره ها (OK کردن همه).

آلبوم نارفیق از علیرضا و حمیدرضا

 

برای دیدن آلبوم های دیگر روی این عکس کلیک کنیدنام آلبوم : نارفیق
خواننده : علیرضا و حمیدرضا
تعداد آهنگها : 8
سایت : www.poyagostar.blogsky.com

1

نارفیق *

Wma

2

زیر آبی

Wma

3

سیم آخر

Wma

4

گرگ *

Wma

5

نازکش

Wma

6

سربازخونه

Wma

7

دوتا داداش

*

Wma

8

تون

Wma

..:: پیشنهاد می کنم حتما مواردی را که با * مشخص کردم دانلود کنید ::..

 

 

Site Studio 6 Professional

Www.Dlisland.ComSite Studio Pro نام نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند در زمینه ی خلق وبسایتهای حرفه ای در محیطی بسیار آسان و در عین حال با امکانات نرم افزار بدون داشتن کوچکترین علم از زبانهای برنامه نویسی HTML و ... است .
این محصول شرکت Effective Studios به شما امکانات فراوانی برای مدیریت هرچه بهتر و به روز رسانی هر چه آسان ترمی دهد.
طراحی حرفه ای و آسان، موتور جستجوی قدرتمند و بهینه سازی شده و امکانات کامل برای به روز رسانی آسان سه سایت سه قابلیت اصلی نرم افزار است که در شعار شرکت سازنده به تاکید از آنها یاد می شود !
نسخه ی 6.0 یا 2006 این نرم افزار پس از مدت ها از ارائه نسخه ی 2004 ان عرضه شده که امکانات و قابلیت های بسیار بالایی داراست . در ادامه با برخی قابلیت های برتر این نرم افزار مفید به اجمال آشنا می شویم .
- ساخت و استفاده از تمپلاتهای متنوع و زیبا
نرم افزار دارای تمپلات ها و وبسایتهای از پیش ساخته شده متنوع و متعدد و زیباییست که کاربر برای ساخت سایت شخصی خود می تواند از هرکدام از آنها که مایل است استفاده کند و با ایجاد تغییراتی در آنها وب سایت خود را ان گونه که مایل است طراحی و ذخیره کند .
- ویراستار قدرتمند
ویراستار بصری و به اصطلاح Visual این نرم افزار علاوه بر آنکه کاربر را از مسلط بودن و داشتن علم برنامه نویسی و زبان HTML بی نیاز می کند، امکانات متنوعی را نیز برای طراحی حرفه ای و آسان با استفاده از قانون WYSIWYG (What You See Is What You Get) در اختیار کاربر می دهد .
- سودبری از تکنیک های مدرن XHTML و CSS
XHTML قابلیتیست که از سال 2000 به این طرف استفاده از به HTML اضافه شده و موجب می شود که صفحات وب ساخته شده ی شما در تمامی مرورگر های اینترنت یا Web Browser ها یکسان نمایش داده شود .
Site Studio 6 به خوبی از این تکنیک مدرن همراه با تکنیک CSS استفاده می کند .
- قابلیت های خوب جستجوگر وبسایت
برای افزایش بازدید و همچنین آسانی مرور وب سایت شما توسط کاربران و پیدا کردن هرچه سریع تر مطالب مورد نیازشان نرم افزار وب سایتهایی با قابلیت جستجو شدن کاملی را توسط موتور جستجوی درونی قرار داده شده در آنها می سازد .
- استفاده از فلش در محتوا
استفاده از فایلها و فیلم های فلش در محتوای وب سایتتان با این نرم افزار به همان آسانی افزودن فرمتهای تصویریست !
خواهید توانست کلید های کنترلی فایل فلش را در کنار آن قرار دهید و سایز آن را به میل خود تغییر دهد .
- خلق منو ها به صورت خود کار
بلافاصله پس از افزودن پوشه ها و اسناد به آدرس ها و یا تغییر در آنها، در منو های سایت به طور خودکار تغییرات داده شده رخ می دهد بنابراین نیازی به به روز رسانی دستی تک تک صفحات نیست !
- قابلیت های قدرتمند در خلق گالری تصاویر برای وبسایت
Site Studio 6 امکانات خوب و بسیار زیبایی برای ساخت گالری های تصاویر آنلاین دارد که در آن تصاویر به زیبایی و با سایز مورد نظر شما به صورت کامل و یا Thumbnail نمایش می یابند .

و قابلیت های قدرتمند دیگر .... کرک نرم افزار داخل فایل دانلود می باشد .

Www.Dlisland.Com Download

بچه به تیم مدیریت وبلاگ

پرسنل جدید اضافه شد

چند روز دیگه با یه

قالب جدید و سورس قالب قبلی بر میگردم