وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

برای خرید هر محصول یا کالا از وبلاگ ما فقط کافیه مبلغ اون محصول یا کالا را به شماره حساب

ذیل واریز کنید و شماره فیش آنرا بهمراه کالای درخواستی تون برام از طریق منوی چپ یا قسمت

نظرات بفرستید

کالای شما پس از ۱۲ ساعت پیگیری و ارسال میشه

شماره حساب :۰۳۰۶۷۱۹۷۶۰۰۰۶

بنام مصطفی احمدی - بانک صادرات ایران - مشهد

شماره تماس من برای اطلاعات بیشتر از کالای مورد نظرتون       ۷۵ ۷۵ ۳۲۵ ۰۹۳۶

اطلاعاتی مختصر در مورد سایت مجلس هشت

دوستانی که وبلاگ ندارند منتظر نظرشان هستیم و دوستانی که وبلاگ دارند منتظر تبادل لینک شان خواهیم بود

طی چند روز اخیر خبرهای ضد و نقیضی در مورد هک شدن سایت majles8.com در رسانه و دنیای نت مطرح شده و هم چنین روزنامه ی خراسان هم به این مهم اطلاع رسانی کرده است

ولی واقعا چرا مسولان این امر را تکذیب میکنند معلوم نیست در صورتی که متن شخص هک کننده هم در صفحه اول سایت مشهود است

مسولان سایت مجلس هشت از طرف وزرات کشور این سایت را راه اندازی کردن و الان هم این سایت فیلتر شده و آدرس سایت به majles8.ir تغییر پیدا کرده است و مسابقه ای حرفه ای هم در بیست آذر برگزار می شود این هکر اقدام به دزدیدن دامنه سایت مجلس هشت کرده و تاکنون هیچ کاری در مورد بازپس گیری دامنه انجام نیافته است

در ضمن شما میتوانید با رفتن به این سایت majles8.ir به یک سری پرسش و پاسخ در این زمینه را ببینید

منتظر اس ام اس های شما با شماره  ۷۵ ۷۵ ۳۲۵ ۰۹۳۶ هستم به امید موفقیت

 

بالاخره من هم موبایل دار شدم

منتظر اس ام اس های شما هستم

۷۵ ۷۵ ۳۲۵ ۰۹۳۶

فقط بگین از پویاگستر تماس میگیرین . فعلا خداحافظ

به امید ترانا و نراک

برای تو نوشتن بهانه می خواهد.

من اما اینبار ، بی بهانه از تو می نوسم.

بهانه پر !

ساختن وجود تو در خیالات ، اعتقاد می خواهد .

من اما اینبار ، بی اعتقاد می سازمت .

اعتقاد پر !

بگزار لا اقل یک شب ایمان نداشته باشم . نه به آمدنت...به موجودیتت!

ایمان هم پر !

چه می شود مگر؟!

در سرم چیزی تکان می خورد مدام .

 دینگ ...دینگ !

پاندول افکار بشر هم دیگر صدایش در آمده ...

می دانی که...وقت رو به اتمام است. دوران هم دیگر به ستوه آمده از نبودنت .تازه این حس نبودنت است اگر واقعا نبودی چه؟! اگر نیستی ،بفهمانمان که نیستی شاید ناجی دیگری تراشیدیم ! این همه معطلی چرا؟!

امتحانمان می کنی ؟

به خیالت با گذشت دوران ، مردم چشمه ی اشکشان خشک می شود و یاد تو میرود به کوچه ی فراموشی؟ یا عاشق داستان لیلی و مجنونی که وصالشان جاودان شد و عاقبت هم به یکدیگر نرسیدند؟ شاید هم نمیخواهی داستان گاو سامری تکرار شود؟؟

دینگ...

می خواهی معجزه کنی تا بهانه ای شود برای ادامه ی نوشتنم؟

(( صدا کن مرا ... صدای تو خوب است! ))

اگر صدایی شنیدم ایمان می آورم .قول میدهم...

اگر ایمان آوردم معتقد هم می شوم . قسم میخورم...

اگر معتقد شدم ...میدانی که بهانه گیر می شوم.

پس نخواه !

تحمل بهانه گیریهای خودم را همراه با انتظار برای وصال ندارم ...

 میدانم که می دانی!

فردا یکی از همان آدینه هاییست که وعده ی آمدن آئینه داده اند... می آیی!؟ کاش تاریخ روز موعود را میگفتی که انتظار نکشم .

به امید ترانا و نراک.

 

با اقتباس از دوست عزیزم باقر

با سلام

میخواستم پیرو نظر یکی از کاربران بگم

نوشین خانم

متاسفانه من نمیدونم چرا بخش دوم درس فتوشاپ نیست و علت از کجاست امروز که من دنبال

آموزشش بودم ولی خب پیدا نکردم

ولی اگر خیلی ضروری احتیاج دارین بگین تا حتما براتون پیدا کنم

ممنون از نظرات شما