وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

چت کردن و خواندن آفلاین ها بدون یاهو مسنجر

 

سلام بچه ها . دوستانی که از اول بامن همراه بودن می دونن که من یک بار این مطلب رو قبلا گذاشتم ولی به دلیلی که در مطلب شماره یک خودم گفتم این مطلب پاک شد . بعد من دیدم حیفه دیگه دوستان دانشگاه قبول بشن بعد نتونن با دوستانشون چت کنن برای همین امروز می خوام یک کار توپ و باهال رو به همه و مخصوصا دانشجویان عزیزی که کافینت دانشگاهشون یاهو مسنجر نداره یاد بدم .

موضوع از این قراره که بعضی از این دوستان دسترسی به یاهو مسنجر و یا بقیه مسنجر ها رو  ندارن و می خوان که با دوست های ...... شون چت کنند ولی نمی تونم ؛ ولی با خوندن این مطلب علاوه بر چت کردن می تونن آفلاین های خودشون رو هم بدون مسنجر بخونن . خوب حالا که شما هم مثل من رفتین تو کف بریم سراغ آموزش :

 

 ابتدا وارد این سایت زیر بشین :  http://www.e-messenger.net

 

بعد یک صفحه مثل صفحه زیر میاد که کافیه یوزر و پسورد آیدیتون رو توش وارد کنید و موقعیت خودتون رو مثلا آفلاین یا آنلاین رو مشخص کنید و Login رو بزنید بعد دیگه همونی میشه که می خواین بعد میتونین کلی حال کنید .

 

 

گفته باشم که شاید این مطلب رو توی بعضی از وبلاگ های ببینید چون اونا همون بار اول که گذاشتم رو هوا زدنش .

 دوست دارم نظرات این پست رو بترکونین تا یقین پیدا کنم هنوز دوستتم دارین . کاری نمیشه که یک نظر بدین .

موفق باشید .

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.reza66.blogfa.com

نظر
نظر خواستی دیگه

احسان صالح شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ

دست شما دردنکنه

عسل سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

مرسی مرسی مرسی
فوق العاده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد