وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

کد تقلب بازی کانتر استریک

 

Counter Strike

 

برای فعال نمودن قسمت کدها ابتدا دکمه کنسول ( ~) را زده و عبارات زیر را تایپ کنید.

SV_cheats 1

حالا میتوانید کد ها رو بزنید.

impuse 101 =money

give weapon_<weapon name here>f

SV_gravity<-999-999999>f  

Changelevel <mapname>f f

changelevel dust

cl_forwardspeed 999

cl_backspeed 999

gl_zmax 100

mp_c4timer 10

sv_aim

sv_clienttrace 999

clienttrace 0000

cl_hidefrags 0

lambert-1.0001

impulse 102

net_graph 1

adjust_crosshair

r_lightmap 1

در کنسول بازی عبارت maps را وارد نمایید.در این هنگام شما نقشه های موجود برای این بازی را مشاهده خواهید کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.miladgame.mihanblog.com

چرا عکس وبلاگ من را کپی کردی ها سریع بیا بنویس
که از وبلاگ من گرفتی وگر نه 2تا پسر عمو دارم
که استاد هکن
میگم که وبلاگت را هک کنن
میگی نه امتحانش مجانی است
تازه یسر به وبلاگم بزن

میلاد سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.miladgame.mihanblog.com

راستی فراموش کردم که ادرس وبلاگ پسر عموم را بدم
اینم ادرسش وبلاگ پسر عمومwww.goodevils.mihanblog.co
www.goodevils2.mihanblog.comاین مال خودم هست

زیل سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ

میمردی معنی این کد کانتر رو می نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد