وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

گرفتن وام

توضیحات :

نحوه گرفتن وام های چند صد میلیونی با بهره کم و بازپرداخت دراز مدت همین امروز کسب و کار پر درآمد را آغاز کنید بدون نیاز به داشتن سرمایه اولیه

0

 


همین امروز کسب و کار پر درآمد را آغاز کنید بدون نیاز به داشتن سرمایه اولیه سرمایه گذاریهای مطمئن با تسهیلات کلان بانکی مخصوص همه افراد به خصوص جوانان فعال
بهترین و جدیدترین روش کسب درآمد - صد در صد عملی با توجه به تخصص شما


عنوان :بیش از 100 پیشنهاد ویژه جهت اخذ وام طرح جهت سرمایه گذاری
دریافت وامهای چند صد میلیونی با یارانه چهار درصد

در هر شغلی ، هر جایی و با هر تخصصی

باز پرداخت وام در طی 5 سال

ما همه مراحل کار را به سادگی در یک سی دی به شما توضیح داده ایم و شما از روز اول گام به گام در جهت کسب درآمد راهنمایی میکنیم . دقیقا از همان روز اول فقط کافیست مراحل ارائه شده در سی دی را اجرا نمایید .
شما با بکارگیری آموزشهای این سی دی به سادگی می توانید خود را بعد از مدتی در بین ثروتمندان ببینید ....

فرصتی بی نظیر کسب درآمد برای همه بخصوص جوانان

کسب و کار و شغل های کم هزینه و پردرآمد و همراه با وام های کلان بانکی و بازپرداخت دراز مدت

آیا باید باور کرد ؟ امروز احساس میکنم پس از ارائه این مجموعه کامل و بی نظیر سخت ترین کار من آن است که به کسانی که به کسب درآمد نیاز دارند بقبولانم که این یک بازی و یا یک قرعه کشی یا جایزه و شانس طلایی و ثروت باد آورده و... نیست که بیاید پول بدهید و منتظر بنشینید تا یک روز پول ها از آسمان بر شما ببارد – ذهن خسته مردم از این جور چیزها ، که هر روز در جامعه با بمباران تبلیغاتی آن روبرویم کار مرا کمی مشکل کرده است .
این یک فرصت شغلی است
میخواهم خیلی خلاصه و مفید در همین ابتدا بگویم قضیه چیست و قالش را بکنم و بعد اگر مایل بودید ادامه مطلب را بخوانید ؟

در اینجا چهار مرحله مهم وجود دارد
1 – تشکیل یک شرکت تعاونی که میخواهیم برای آن وام دریافت نماییم . تشکیل یک شرکت در مدت کوتاه امکان پذیر است . ما به شما یاد می دهیم که چطور در عرض یک مدت کوتاه شرکت تعاونی تشکیل دهید و برای آن درخواست وام با بهره چهار درصد نمایید .
2- ارائه یک طرح پیشنهادی که در دستگاهاهی دولتی (وزارت خانه ها و بانکها ) قابل قبول بوده و بر اساس آن به شرکت شما وام نعلق گیرد . ما در این سی دی هفتاد نمونه از طرح تیپ قابل قبول بر اساس تخصصهای مختلف برای تمام صنوف جامعه جمع آوری کرده ایم . با توجه به اینکه اعتبارات کافی جهت اجرای طرحها در وزارت تعاون موجود است لذا موضوع ارائه طرحهای تیپ اجرایی مهم می باشد و ما نیز این نوع طرحها را در این کتاب و سی دی معرفی می نمائیم .
3 – گرفتن مجوز فعالیت و بهره برداری با ارائه طرحهای فوق در کلیه دستگاههای اجرایی قابل قبول خواهد بود . روش گرفتن مجوز ساده تر از آن است که تصور می کنید .
4 – باز پرداخت وام پس از مدتی استراحت در عرض 5 سال پرداخت خواهد شد . یعنی تا مدتی هیچ باز پرداختی صورت نخواهد گرفت .
ما راههای مطمئن سرمایه گذاری در تخصص های مختلف را به شما یاد می دهیم .

این وامها واقعا چند صد میلیونی هستند

این وامها چند صد میلیونی و با یارانه چهار درصد می باشد .
زمان باز پرداخت وامها مدتی بعد از دریافت وام شروع شده و در طی 5 سال این باز پرداخت صورت می گیرد .


در هر سن و سالی هستید یک کسب و کار پردرآمد و کم هزینه راه اندازی کنید همه مراحل کاری در این بسته شرح داده شده است  

 

قیمت :۱۲۰۰۰ هزار تومان


به علت تعدد سفارش ها لطفا پس از واریز مبلغ به شماره حساب زیر شماره فیش واریزی بهمراه آدرس پستی و کد پستی خود را اس ام اس کنید 



شماره کارت : 6104337041094416

بنام مصطفی احمدی بانک ملت

 

سفارش به صورت تلفنی و یا پستی : احمدی ۰۹۳۶۳۲۵۷۵۷۵

فروش مجموعه امپراتور

 شرح:


منظور از امپراطور(فرماندار) دریا در این داستان ، یونگ بوک(یانگ بگو) (پسر کماندار) می باشد که در بین مردم چین و ژاپن به عنوان خدای دریا شناخته شده است .به پاس زحمات و تلاشهای بی دریغی که او برای امنیت آبهای بین سرزمین کره و چین و ژاپن برای تجارت بر قرار کرده است. زیرا زندگی بروی دریا در وجود و ذات اون نهفته است این مجموعه یکی ازانواع منابع با کیفت و کمیت خوب قابل دسترس برای آشنایی  با دوره جو سیون(1910-1392 دوران برگزیده کره) می باشد که یکی از عمومی ترین قصه های مردم و مشهورترین داستانهای مربوط به آن دوران میباشد .
اما خیلی از مردم با این داستانها بزرگ شدند و عادت کردند و بیشتر آنها نیاز به چیز جدیدی را احساس می کردند.
اگر چه تاریخ روبه جلو حرکت کرده اما امپراطور دریا از سیاسی ترین نمایشهای تاریخ نزدیک به شمار می رود.
امپراطور دریا بازگویی داستان افسانه ای( خدای دریا) یانگ بگو است.
این سریال یکی از تاثیر گزارترین داستانها در قرن نهم کره است که می تواند با نمایش در تلویزیون عادی با یک تنظیم جدید و با ارزشهای تولید بهتر ، مردم جوان زیادی را جذب خود بکند .
امپراطور دریا در بر دارنده سه دوره پادشاهی می باشد . سه پادشاهی که در جوجیریو در شمال بودند . بخشهایی از منشوریها کره شمالی معاصر و بخشهایی از استان کنگ ون .
در قرن هفتم زمان گسترش ارتش برزگ برای شیلا بوده اما این مورد تنها به عمیقتر شدن شکافت بین اشراف زاده ها و مردم عادی کمک می کرد . وقتی که دوره شیلا شروع شد نتیجه اش برای مردم خیلی سخت بود که بصورت قبیله ای زندگی کنند و میبایست بدون وسیله  مالیات می پرداختند .حتی اونها یی که در کشتی سازی کار می کردنند .
یکی از افراد کشتی سازی فرد با استعدادی به نام جوانگ بوک (چویی سو جونگ) که تا حدودی کمانگیر توانایی بوده و به همراه دوستش یانگ نی یان (کیم هیونگ سو)بوده است و جوانیشان را در کورنت وندو در جزیره کوچکی در نزدیکی نام هیه گذراندند که یکی از بهترین مکانها برای ساخت و تعمییر کردن کشتی بوده است .
بر طبق نوشته ها این دو نفر جنگ جویان توانا بوده اند و حتی آخری شناگر ماهری بوده . این دو وقتی که خیلی جوان بودن می خواستند به چین بروند .جایی که به مهارتهای رزمی و جنگی آنها بی توجهی نشود چناچه در نهایت به ارتش ونینگ جان (که حالا استان جیانگ سو شده) محلق میشوند و ...



مشخصات این سریال :

سال تولید : 2004
مدت زمان تقریبی : 3162 دقیقه
کشور سازنده : کره جنوبی
فرمت : Avi DivX 
تعداد DVD :  پنج 5 عدد
کارگردان : Kang Byeong-taek 강병택 و Kang Il-soo 강일수 
نویسنده : Hwang Joo-ha 황주하  و Jeong Jin-ok 정진옥
نوع : دراما و رزمی

زیرنویس انگلیسی :  بین المللی (غیر قابل حذف از روی فیلم)
زیرنویس فارسی : بصورت External دارد (فایل srt)


نکات مورد نظر جهت خرید سریال بدین شرح است :

1. با توجه به فیزیکی بودن ماهیت کالا ، شما مرسوله خود را  را از طریق پست پیشتاز دریافت خواهید نمود.

*نکته : کیفیت مجموعه در حد VCD می باشد و قابل مقایسه با سریال جواهری در قصر نیست.
** این مجموعه صرفاً در کامپیوتر پخش می شود و دی وی دی پلیر های عادی (فاقد DivX) قادر به پخش مجموعه نیستند.

مجموعه حاوی :

- 51 فایل با فرمت Avi
- 51 فایل با فرمت srt (زیرنویس فارسی) قابل ویرایش


2. قیمت این مجموعه شامل 5 عدد DVD  با کیفیت بالا و حاوی موارد فوق + بسته بندی + پاکت حباب دار مخصوص ارسال (جهت جلوگیری از آسیب به مرسوله) + پست پیشتاز 12000 تومان به حروف ده هزار تومان می باشد.

3. مدت زمان رسیدن مرسوله به دست شما بر اساس اولویت سفارش ، مسافت شما ، تعطیلات رسمی و مدت زمان ظهور حواله بانکی در حساب از 48 ساعت تا 72 ساعت متغیر است.

۴. امکان ارسال مجموعه به خارج از ایران یا آدرس های ادارات ، فروشگاه ها و از این قبیل وجود ندارد.

در صورتیکه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید با پست الکترونیکی mstf_ahmadi@yahoo.com مکاتبه کنید. حداکثر پس از 4 ساعت پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

پست الکترونیکی پشتیبان : mstf_ahmadi@yahoo.com
ID یاهو مسنجر : mstf_ahmadi

ایمیل مارکتینک به دو روش نوین در خدمت جامعه اینترنتی ایران

ایمیل مارکتینک به دو روش نوین در خدمت جامعه اینترنتی ایران
»با عرض سلام:متاسفانه امروزه همه شده اند فروشنده ایمیل مارکتینک و حتی دانلود رایگان همراه با اموزش
ما با روشی نوین امدهایم

۱.فروش مجموعه ایمیلها جمع اوری شده در سال۸۶
v بزگترین مجموعه ایمیلهلی ایرانی که بیش از ۹۰٪ ان توسط شخص اینجانب در سال۸۶ جمع اوری شده اندو۱۰۰٪ ان ایملها فعال هستند

●ارائه بانک ۷۵۰,۰۰۰ایمیل ایرانی + جدبدترین نرم افزارهای   ارسال ایمیل گروهی ( با استفاده از SMTP  و بدون آن )+اموزش کامل+و مهمتر از همه دیدن فیلم نحوه جمع اوری ایمیلها

برای مطمئن شدن از نحوه جمع اوری ایمیلها فیلم زیر را ببینید

®دانلود فیلم به زودی                                                                

۲.تبلیغات برای شما با ضمانت صد در صد ارسال با اینبوکس

ارسال ایمیل تبلیغاتی برای شما با ضمانت ۱۰۰٪

ارسال تضمینی ایمیل های تبلیغاتی شمابرای تبلیغات سایت و یا وبلاگ و کسب و کار یا خدمات شما باایمیل  به هر تعداد 
                                               ((  صد در صد به Inbox  - تضمینی و با تست رایگان  ))
ضمانـــــــــــت نـــــــــــــــــــــــــــامه:
دوستانی که مایل هستند برای انها تبلیغ شود میتوند قبل از خرید, ایمیل خودشان را در نظرات همین وبلاگ با درج این موضوع قرار دهند تا در هنگام ارسال ایملهای تبلیغاتی, تا ایمیل انها هم در مجموعه ایلها قرار گیرد و نمونه ای از ان ایمیل را دریافت کنند

              

چند نکته بسیار مهم در مورد ایمیل مارکتینک

» ایملهایی که در سایتها و یا وبلاگها برای فروش و یا حتی دانلود عموم تحت عنوان ایمیل مارکتینک کذاشته شده اند۹۹٪  انهاغیر فعال  هستند
»

» تمام مجموعه ایملهایی که در سایتها و وبلاگها با ارقام مختلف(از ۴۲۰هزار تا گرفته تا۳میلون) همشون یک مجموعه هستند و تعداد واقعی انها زیر ۳۰۰ هزار تاست

و اما فروش ترفند ویژه برای ارسال ایمیل بدون نرم افزار
در این ترفند به شما اموزش داده خواهد شد چطوری بدون نیاز به هیچ نرم افزار ارسال ایمیل گروهی و مشکلات ان خیلی ساده بدون صرف هزینه و وقت اضافی چطور در عرض چند دقیقه هزاران ایمیل۱۰۰۰٪ نه ۱۰۰٪ به اینبوکس دیگران ایمیل تبلیغاتی بفرستید. قیمت اموزش این ترفند به همراه ایمیلها فقط۵۰۰۰تومن بدون نرم افزار

اطلاعات کلی

وبلاگ و یا سایت و یا خدمات و محصولات شما به هر میزان که خوب و عالی باشد در صورتی که معرفی نشوندو یا بازدید کننده نداشته باشد ، موثر نخواهد بود. و این برابر است با از بین رفتن تمام امیدها زحمتها و سرمایه گذاری هایی که برای به ثمر رسیدن فعالیت خود کرده اید. پس چاره چیست؟؟

مثلا" فرض کنیم شما وبلاگ و یا سایتی دارید و میخواهید بازدید کننده انرا افزایش دهید به جای قرار دادن دها لینک باکس در وبلاگ خود در قبال دریافت یک لینک در انها که باعث به هم خوردگی  نامنظمی و کاهش لود وبلاگ و یا سایت شما میشود میتوانید در عرض چند دقیقه لینک وب خود را به هزران نفر  را ارسال کنید و انرا بصورت دلخواه تبلیغ کنید!!!!!!

درسته بهترین کزینه  تبلیغ وبلاگ و یا سایت و یا محصول خود از طریق ایمیل است.( Email Marketing)

افتخار بزرگ برای وبلاگ پویا گستر این است که تعداد ۷۵۰ هزار ایمیل فعال ایرانی را جهت تبلیغات شما را برای اولین بار در ایران معرفی کند.

            

نرم افزار همراه ایمیلها یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ارسال ایمیل بصورت گروهی میباشد این برنامه رجیستر شده بوده و قابلیت ارسال ایمیل شما را بصورت متن عکس و صفحه html که میتواند صفحه اول سایت  و یا وبلاگ شما باشد را دارا میباشد . اگر ایمیل را بصورتhtml ارسال کنید با گذاشتن کانتر مثل کانتر وبگذر میتوانید آمار افرادی که ایمیل را باز کرده اند و در صورت قرار دادن لینک متنی یا عکس وبنر بروی آن کلیک کرده اند را نیز مشاهده کنید .

---------------------------------------------------------------------------------

 این ایمیلها شامل :
ایمیلهای شرکت ها و سازمانهای دولتی ، خصوصی و ....
ایمیلهای افراد فعال در اینترنت (اعضای سایتهایی چون واسطه ، ایستگاه ، بلاگفا ، پی سی ورد ، دها سایت مهم و ... )
ایمیلهای افراد و شرکتهای عضو شده در سایتهای مرجع و نیازمندی ها
ایمیلهای تجاری
ایمیلهای تفریحی (ایمیل افراد عضو در گروپهای یاهو و چت بازها و ...)
ایمیلهای اعضای بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ ، تمامی وب مسترها
و غیره می باشند

-----------------------------------------------------------------------------------

در ضمن توجه داشته باشید دوستان دیگری هم در اینترنت هستند
که این ایمیلها رابه قیمت بالای۲۵۰۰۰تومان برای۴۰۰هزار ایمیل و حدود۱۰۰۰۰تومان برای۱۰۰هزار ایمیل به فروش می رسانند

در حالی که قیمت ما برای این بانک ۷۵۰هزار ایمیل ایرانی به همرا نرم افزار فقط۱۰هزار تومان است

 اینجانب هر ماه ایملهای جمع اوری شده جدید را بصورا ایمیل به مشتریان خود ارسال می کنم.

نکته بسیار مهم:وبلاگها و یا سایتهایی هستند که این امیلیها را تحت عنوان ایمیل مارکتینک برای فروش با قیمتهای مختلف(از۳هزار تومن تا ۴۰هزار تومن) و با ارقام مختلف(از ۴۰۰هزار تا ۳میلیون) کذاشتند که من به شما ۱۰۰٪ اطمینان میدم تمامی ان ایمیلها از یک منبع هستند و تعداد واقعی انها زیر ۳۰۰ هزار ایمیل است که ۹۹٪ انها هم غیر فعال هستند

 

------------------------------------------------------------------------------------

 قیمت این بانک ایمیل(۷۵۰۰۰۰ایمیل ایرانی) به همراه نرم افزارهای ارسال ایمیل گروهی۱۰۰۰۰تومان است

همراه با آموزش کامل و ترفندهای ارسال

----------------------------------------------------------------------------------

 امروزه با رشد چشمگیر استفاده از اینترنت نوعی دیگر از تبلیغات به وجود آمده است ؛ به علت مدرن بودن تبلیغات اینترنتی بیشتر ، کانون توجه کاربران قرار می گیرد. نکته مهم در تبلیغات اینترنتی ، تأثیر بیشتر به دلیل تخصصی بودن آن و هزینه به مراتب خیلی خیلی مناسب تر آن نسبت به سایر انواع تبلیغات است . و فرد می تواند تبلیغات شما را در آرشیو خود نگهداری کند. 

 ایمیلهای تبلیغاتی در این روش به بخش Inbox ایمیل تبلیغ گیرنده وارد میشود و این امر یکی از برتری های میل سندر در این نوع تبلیغات است زیرا برخی از شرکت ها و سایتها ایمیلهایی را که به لیست خود ارسال میکننده به عنوان اسپم (Spam)هرزنامه شناخته میشود و اغلب دریافت کنندگان در زمان چک میل از دیدن بخش اسپم که مربوط به هرز نامه هاست خودداری میکنند و این یکی از بزرگترین نقاط ضعف در این نوع تبلیغات است که  اینمیل سندر با نرم افزار مطمعن و بروز خود از این امر به شکل 100% جلوگیری میکند و این خود یکی از علل برتری ما در چند سال اخیر به شمار میرود .

در بعضی سایتهای تبلیغاتی هزینه ارسال یک ایمیل تبلیغاتی ان هم اگر تعداد درخواست شما بالای ۱۰۰هزاز ایمیل باشد حدود۷ ریال است که با این مقایسه اگر تعداد درخواست شما حدود۴۰۰هزار ایمیل  باشد هزینه ان بالای۲۵۰هزار تومان خواهد بود  و ان هم اگر به ۴۰۰هزار نفر بفرستد در حالی که شما به ۱۰هزار تومان صاحب۷۵۰۰۰۰هزار ایمیل میشوید و میتونید بارها ایمیل بفرستید.

 در آخر ذکر این نکته مهم به نظر رسید که ارسال تبلیغ به ایمیل ( ایمیل مارکتینگ Email Marketing ) از بهترین و پر بازده ترین نوع تبلیغات اینترنتی در سالهای اخیر به شمار میرود

------------------------------------------------------------------------------------

نحوه خرید این برنامه:

شما با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی در سراسر ایران به مشخصات زیر ۱۰هزار تومان واریز کنید

نوع حساب:سپهر

شماره حساب:۰۳۰۶۷۱۹۷۶۰۰۰۶

نام دارنده حساب:مصطفی احمدی

                      --------------------------نحوه ارسال مشخصات فیش--------------------------------

شما بعد از واریز مبلغ از طرف بانک یک فیش دریافت می کنید که باید دو سه تا از مشخصات زیر را که روی فیش درج شده است برای ما به ایمیل  mstf_ahmadi@yahoo.com  ارسال کنید

 • تاریخ واریز پول   • شماره فیش      • کدشعبه      • ساعت واریز  که همه روی فیش درج شده است

                           ---------------------نحوه دریافت ایمیلها و نرم افزار ان-------------------------

شما حدکثر بعد از  حدود ۲۴ ساعت  از ارسال مشخصات خود  ۸تا لینک در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

۴ نرم افزار با اخرین ورژن همراه با سریال برای ارسال ایمیل گروهی

۱ نرم افزار بسیار قوی برای جمع اوری ایمیل از سایتها

۲ لینک برای دانلود مجموعه ایملها

و یک لینک اموزش کار با برنامه ها

---------------------------------------------------------------------------------------

جواب یک سوال مهم:

خیلی از دوستان بصورت ایمیل و یا پی ام از من سوال کردند که ایا برای کار با این نرم افزار ما باید سایت داشته یاشیم؟

جواب ان:

نه خیر:برای کار کردن با این برنامه فقط شما باید یک اکانت در جی میل داشته باشید که انرا هم به تمامی دوستانی که این برنامه را خریداری کرداه اند و یا خرید می کنند دعوت نامه ارسال می کنم.

 

عیدی ما به شما

عیدی وبلاگ به شما

 

نرم افزار ارسال ایمیل گروهی بهمراه ۱۵۰۰۰۰هزار ایمیل فعال ایرانی

و آموزش کامل نرم افزار

فقط ۵۰۰۰تومان(همه سایتها این نرم افزار رو از ۱۵۰۰۰ تومان کمتر نمیدهند مثلا سایت پنتا و لردی و تبلیغات چی)

به اولین نفر که درخواست بدهد نرم افزار رایگان هدیه میشود

با معرفی نرم افزار به دوستانتان از ۵۰٪ تخفیف

برخوردار شوید

پس حتما اولین نفر شمایید

ارسال در چند ساعت



نسخه نهایی ویندوز ویستا ۲۰۰۷

توجه: کلیه سفارشات تا تاریخ 10/12/85 ارسال شده است. لطفاً از ثبت مجدد سفارش خودداری کنید! مدت زمان رسیدن کالا بسته به نوع سرویس پستی پیشتاز (حداکثر 72 ساعته) و سفارشی (حداکثر 7 روزه) خواهد بود. به علت حجم بالای عملیات پستی در روزهای پابانی سال لطفاً در روز های آینده حتماً در محل حضور داشته باشید تا سفارش شما به موقع به دستتان برسد!. در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید.


 

 

 

 

ویندوز ویستا، نسل جدید سیستم عامل های شرکت مایکروسافت است که سرانجام پس از سال ها انتظار و با صرف میلیارد ها دلار هزینه، نسخه نهایی آن در تاریخ 30 ژانویه 2007 عرضه و فروش رسمی آن در سراسر جهان آغاز شد.

ویندوز ویستا در 7 نسخه با قابلیت های مختلف عرضه شده است:
- Vista Starter Edition 
این نسخه تنها مخصوص بازار های خاصی نظیر کشور های در حال توسعه خواهد بود. قیمت آن نسبت به سایر نسخه ها به میزان محسوس کمتر است. امکانات آن کاملا محدود است, به عنوان مثال تنها امکان اجرای سه برنامه همزمان در این سیستم عامل وجود دارد.
- Vista Home Basic Edition
. چیزی شبیه به نسخه Home ویندوز XP و نسبت به نسخه های حرفه ای ویستا برخی قابلیت های موجود برای این نسخه غیر فعال شده است.
- Vista Premium Vista Edition Vista
نسخه کامل خانگی ویندوز ویستا است. این ورژن دارای قابلیت Media Center نیز می باشد.
- Vista Professional Edition
نسخه حرفه ای
- Vista Small Business Edition
داری برخی سرویس های اشتراکی مایکروسافت است.
- Vista Enterprise Edition
مخصوص مدیران IT, همراه با Virtual PC و امکان رمز گذاری کامل.
- Vista Ultimate Edition
کاملترین نسخه ویندوز ویستا، این نسخه بهترین سیستم عاملی که تاکنون برای کامپیوتر های شخصی ارائه شده است میباشد. امکان بهینه سازی عملکرد آن برای کاربران مختلف وجود دارد. این ورژن تلفیق قدرتمندی از نسخه کامل خانگی Premium Vista Edition و نسخه حرفه ای Professional Edition است. بنابراین دارای تمامی قابلیت های هر دو نسخه خانگی و پیشرفته خواهد بود. علاوه بر این ابزار های ویژه ای برای ساخت Podcast  و همچنین قابلیت های جدیدی برای Game به آن اضافه شده است. سرویس های آنلاینی به نام Club نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این ویژگی به کاربران امکان دسترسی خاص به موزیک ها و ویدئو ها را می دهد.

برخی از امکانات جدید ویندوز ویستا عبارتند از :
- نمای گرافیکی بسیار زیبای Aero
- برخورداری از موتور جستجوگر قدرتمند داخلی و سیستم مدیریت جدید
- افزایش امنیت ویندوز بدون نیاز به نصب هرگونه ویروس یاب
- مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 7.0
- نسخه ی شماره 11 ویندوز مدیا پلیر
- سیستم پشتیبان گیری از فایل های مهم بصورت کاملاً خودکار
- تکنولوژی صوتی تشخیص صدای کاربر
- تنظیمات پیشرفته جهت برقراری ارتباط با شبکه اینترنت
- قابلیت شناسایی بیش از 90% سخت افزارهای موجود
- بروز رسانی خودکار ویندوز
- کنترل والدین بر روی استفاده فرزندان از اینترنت
- و ...

در ادامه به برخی از قابلیت های جدید ویندوز ویستا اشاره میکنیم:


- منوی استارت
  منوی استارت مجتمع شده است و ساختار درختی پیدا کرده، همچنین شما میتوانید بین منو ها جلو و عقب بروید.

منبع: www.p30download.com


- مرورگر ویندوز
  مرورگر ویندوز بسیار کار آمد و کاربردی شده است و شما به راحتی میتوانید بین فایلها و پوشه ها حرکت کنید.

منبع: www.p30download.com


- موتور جستجوگر داخلی ویندوز
  ویندوز به موتور جستجوگر داخلی مجهز شده است که با سرعت بالایی قادر به جستجو میباشد و در همه جا میتوان از آن استفاده کرد.

منبع: www.p30download.com


- نمای گرافیکی زیبای Aero
  پنجره ها و قاب های شیشه ای محیط Aero جلوه زیبایی به ویندوز بخشیده است!

منبع: www.p30download.com


- پیش نمایش زنده پنجره ها
  با قرار دادن ماوس بر روی عنوان پنجره ها در TaskBar میتوانید پیش نمایشی از محتویات آن پنجره را ببینید و پنجره مورد نظر خود را سریع تر پیدا کنید.

 

منبع: www.p30download.com


- حرکت بین پنجره ها
  قابلیت حرکت بین پنجره ها با استفاده از کلید های Alt+Tab به همراه پیش نمایش محتوای هر پنجره کاملتر شده است.

منبع: www.p30download.com


- پنجره های سه بعدی
  قابلیت جدید Flip 3d به کمک کلید های WinKey+Tab به شما امکان حرکت به صورت سه بعدی بین پنجره های و دیدن محتویات هر پنجره در حین حرکت را میدهد!

منبع: www.p30download.com


- ساید بار
  ویندوز ساید بار دارای ابزارهای کوچک و کاربردی میباشد که امکانات فراوانی برای شما ایجاد میکند. ساعت، دفترچه تلفن، دفترچه یادداشت، نمایش دهنده عکس، خبر خوان، نمایشگر میزان استفاده از CPU و  RAM ، وضعیت آب و هوا، شاخص بورس و ... از امکانات ساید بار میباشد.

منبع: www.p30download.com


- اینترنت اکسپلورر 7
  مرورگر اینترنت اکسپلورر ویرایش 7 با قابلیت جدید Tab Browsing همراه با ویندوز ویستا نصب میشود و گشت و گذار در اینترنت را لذت بخش میسازد.

منبع: www.p30download.com


- DirectX 10
  ویرایش شماره 10 نرم افزار DirectX نیز همراه با ویندوز ویستا نصب میشود که به شما در اجرا بازی های جدید و پردازش های گرافیکی حجیم کمک میکند.

منبع: www.p30download.com


- امنیت بالاتر
  در مقابل حملات خطرناک فایل های مخرب و حملات ویروسی توسط نرم افزار قدرتمند Windows Defender که دارای بروزرسانی اتوماتیک و قابلیت های بسیار زیاد دیگری است و در نوع خود از جمله بهترین نرم افزار های ضد ویروس به حساب می آید به همراه ویندوز ویستا عرضه میشود.

منبع: www.p30download.com


نسخه ی نهایی (Retail) ویندوز ویستا عرضه شده در تاریخ 30 ژانویه 2007 را میتوانید از قسمت فروشگاه تهیه نمایید...

قیمت ۶۰۰۰ تومان یک دی وی دی

خرید آنلاین - تحویل در محل (تمام نقاط ایران)