وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

قرارداد بارسلونا با یک کودک ۹ ساله

قرارداد بارسلونا با یک کودک ۹ ساله

 

 

یک کودک 9 ساله اهل کانادا با باشگاه بارسلونا اسپانیا قراردادی حرفه ای منعقد کرد.

 به گزارش فارس به نقل از روزنامه مونترال نیوز، جیانی پاتینو که در تیم نونهالان ونکوور بازی می‌کند، مورد توجه بارسلونا قرار گرفت. وی که از استعداد زیادی برخوردار است،‌ از چند سال قبل آرزو داشت زمانی‌که بزرگ می شود،‌ به بارسا راه بیابد. کارلوس پاتینو،‌ پدر این بازیکن نونهال اظهار داشت که این آرزو هفته گذشته تحقق یافت.

وی گفت: وقتی جیانی در فصل جاری نونهالان ونکوور 45 گل زد، سطح توانایی های زیاد او نمایان شد و بارسلونا به سراغش آمد.

وی ادامه داد: خودم بازیکن نیمه حرفه ای در کانادا بودم و روزانه 3 تا 4 ساعت با توپ تمرین انجام دادم تا به این سطح برسد و به بارسا راه بیابد.

وی عنوان کرد: مطابق قرارداد امضا شده،‌ جیانی بعد از این در تیم زیر 12 ساله های بارسلونا بازی خواهد کرد تا مراحل ترقی را یک به یک بپیماید.

مطابق اظهارات پدر این بازیکن،‌ قرار است رقمی بالغ بر 2 هزار یورو در ماه به عنوان دستمزد به پدر جیانی پرداخت شود. جهت همراهی و دور نبودن از خانواده،‌ پدر و مادر این بازیکن آینده‌دار به اسپانیا و بارسلونا رفته تا احساس دلتنگی نکند.

پدر جیانی می گوید: نهایت تلاش خود را برای اینکه بازیکن قابلی شود، می کنیم. او در این سن کم می تواند با سر زانو 200 و با پا 300 ضربه به توپ بزند،‌ بدون آنکه توپ به زمین بیفتد. با این همه استعداد در وجودش، به عنوان خانواده او حاضریم رنج همراهی با او را به جان بخریم؛ به این امید که بازیکن بزرگی در آینده شود.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خانی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://abba1.org/shop

سلام
نیازمندیهای صنعت برق و کام÷پیوتر افتتاح شد شما هم میتوانید در این سایت به رایگان خدمات محصولات وبلاگ یا سایت خود را معرفی نمایید و از خدمات سایر سایتها استفاده نمایید منتظر حضور سبزتان هستیم
با تشکر مدیر سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد