وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

معرفی مادر بورد های جدید گیگا

شرکت .GIGABYTE UNITED INC یکی از شرکت های پیشرو در تولید مادربردها و کارت های گرافیک، با تغییر ظاهر راه حل های خنک سازی خود برای کارت های گرافیک، سومین نسل از خنک کننده های بی صدای خود را با نام Silent-Pipe 3 عرضه کرد. تکنولوژی Silent-Pipe 3 با ترکیب سه تکنولوژی خنک سازی انحصاری: Silent-Pipe II که توسط وب سایت Tomshardware مورد تایید قرار گرفته است و علاوه بر آن موفق به دریافت جایزه از وب سایت Anandtech نیز شده است، به علاوه تکنولوژی Silent-Pipe که در بین علاقه مندان به بازی به عنوان یک تکنولوژی خنک سازی توانمند برای خنک کردن کارت های گرافیک شناخته می شود و همچنین تکنولوژی Screen Cooling برای کارت های گرافیک ارزان قیمت، توانسته است به عنوان یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های خنک سازی بی صدا برای کارت های گرافیک مطرح شود.
بر اساس آزمایش های انجام شده و توسعه هایی که پیش از این بر روی کارت های گرافیک انجام گرفته است، گرون مهندسی کارت های گرافیک GIGABYTE توانسته اند یک تکنولوژی خنک سازی انقلابی جدید را که از حرکت طبیعی هوای درون کیس برای خنک کردن کارت گرافیک بهره می گیرد معرفی کنند. بر اساس اصل آشفتگی در دینامیک سیالات، Silent-Pipe 3 مفهوم کاملا جدیدی را در خنک سازی کارت های گرافیک ارایه کرده است. این تکنولوژی از مجموعه ای از ورقه های فلزی کوتاه و بلند که به صورت ذوزنقه به هم متصل شده اند استفاده می کند. جریان هوای یک نواخت و صاف وارد حرارت گیر شده و در داخل آن به جریان هوای مغشوش تبدیل میشود. جریان هوای مغشوش قادر است تا میزان تبادل حرارتی را افزایش داده و در نتیجه به نحو موثرتری باعث خنک شدن کارت گرافیک شود.

Silent- Pipe 3: مشخصات و برتری ها

طراحی شده بر پایه اغتشاش درونی با استفاده از مکانیک سیالات
ماژول حرارتی با جریان از جلو با لایه هایی از پین های بلند و کوتاه
لوله های حرارتی با کارایی بالا با لایه داخلی متخلخل که 90 درصد از سطح کلی حرارت گیر را پوشانده اند
طراحی پیشرفته حرارتی Screen-Cooling
حرارت گیر با کف مسی
 

ماژول حرارتی با لایه هایی از پین های بلند و کوتاه 90 درصد از سطح حرارت گیر توسط لوله های حرارتی پوشش داده شده است ایجاد اغتشاش داخلی هوا بر اساس مکانیک سیالات

 

افزایش آمار از طریق تبادل لینک

امتحان کنید و لینک ما را با عنوان بهترینهای آموزشی در وب خود قرار بدهید و ما را مطلع کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.persian-learn.com

لینکتون ثبت شد!

موفق باشید.

محمد مرادی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.pooldary.blogsky.com

پولداری آسان و مطمئن و تضمینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد