وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

تبادل لینک

بچه ها تصمیم گرفتم با سایتها و وبلاگهایی که مایل باشند تبادل لینک کنم

چون میدونین که بیشترین آمار بازدیدی از صفحات وب از طریق لینک در دیگر صفحات صورت می گیرد

برای این کار لینک ما را با عنوان بهترینهای آموزشی در وب خود قرار داده و به ما اطلاع دهید

حتما این کار را انجام دهید و نتیجه ی انرا در شمارنده های وبگذر ببینید

با تشکر مصطفی

در ضمن من میخوام بیام تهران

کسی هست که این چند روزه پیشش بمونم

نظرات 2 + ارسال نظر
علی مصری چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://otaimy.mihanblog.com

سلام لطفا لینک من را در سایتتان قرار دهید.
نیکی پناهتان باد...

مجید سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.arzhanpool.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
من لینک شما را در وبلاگم قرار دادم لطفا شما هم لینک من را به وبلاگتون اضافه کنید.
عنوان:کاملترین وبلاگ کسب درامد از اینترنت
www.arzhanpool.blogfa.com
arzhan337@yahoo.co.uk
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد