وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

    بنام خدا

 
 
ثبت نام در سایت ایران بین کاملا رایگان و در ضمن کلیه قوانین بازاریابی و کسب درامد از سایت ایران بین مورد تصویب مجلس محترم شورای اسلامی می باشد.
 
یادتون نره که عضویت رایگانه!! عضو بشید، اگه دوست داشتید بیایید کارو شروع کنید

                             

       

داشتن درآمدی از 2 تا بیش از 500 هزار تومان در هر روز 

 
آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند

موفقیت هرگز پایان نمی پذیرد 

تنها راه قانونی کسب درآمد از اینترنت در ایران
شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!

 

توصیه می کنیم این بخش را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید!!!

 -------------------------------------

 

در اوایل سال ۱۳۸۲ سه شرکت ایرانی معتبر به نامهای

( شرکت انتشارات فرانشر

 

 

نام شرکت:شرکت فرانشر

شماره ثبت:۲۰۲۵۰۰

شماره های تماس: ۸۸۶۹۶۹۵۰-۰۲۱    ۸۸۶۹۶۹۵۱-۰۲۱ 

ادرس: سعادت آباد - بلوار دریا- نرسیده به چهار راه مطهری- شماره ۱۰۴-شرکت فرانشر

 ----------------------------------------

 

 شرکت تجارت الکترونیک آریا

                                   

                                                http://www.aryaec.com           

--------------------------------------------

 

 و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران)

 

                       http://www.irancreditcardgroup.com

                                   

 

     

***********************

اقدام به راه اندازی و اجرای بزرگترین طرح فروش شبکه ای کشور نمودند.                                  

حاصل تلاش و سرمایه گذاری مشترک این سه شرکت معتبر و ثبت شده سایتی است به نام (شبکه اطلاع رسانی کتاب ایران )و نشانی سایت این شرکت www.iranbin.com میباشد. 

طرف قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت

 

 

http://www.iranssl.com 

(کلیه مبادلات مالی این سیستم و سیستم آریا کارت تحت نظر گروه کارتهای اعتباری ایران و سازمان امنیت شبکه ای ایران محافظت گردیده است.همچنین سایت اصلی ایران بین نیز توسط سیستم امنیتی SSL 128bit محافظت میشود.)

 

همچنین سیستم ایران بین هم اکنون با بانکهای طرح شتاب طرف قرارداد میباشد.    

 

اما این سه شرکت معتبر در زمینه تجارت الکترونیک و فروش شبکه ای اقدام به استفاده از اعضا برای جذب اعضای جدید در جهت سهولت در امر تهیه کتب و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی نموده اند.و در  ازای این همکاری متقابل مبلغی را به عنوان حق مشارکت در این سیستم فرهنگی و معتبر به اعضای فعال در این بخش پرداخت مینمایند.                                                                                                                                                                                                       

شما پس از عضویت در این سیستم وارد یک شبکه فروش خواهید شد و گذشته از امکان استفاده از تمام مزایای ذکر شده میتوانید درآمد قابل قبولی را نیز به عنوان شغل دوم خود بدست آورید.  

----------------------

توضیح کلی در باره ایران بین

 شما از طریق سایت ایران بین می توانید ضمن تهیه کتابها و کارتهای اینترنتی مورد نیاز خود (با قیمت واقعی و قیمتهای پشت جلد کتاب) این امکان را نیز برای خود فراهم کنید که درآمدی از 2 تا بیش از 500 هزار تومان در هر روز داشته باشید(که کاملا دست یافتنی است و تنها با کمی صبر و تلاش می توانید حداقل به نزدیک ان و یا حتی بیشتر از ان نیز برسید).

در ضمن شما میتوانید کلیه اقلام مورد نیازتون رو از لوازم تحصیلی و منزل و خانگی و موبایل و..... از این سایت تهیه کرده و نیز کسب درامد کنید

نمایش محصولات همه نامهای تجاری
رسته های زیر مجموعه
صوتی تصویری ر  (610) لوازم خانگی ر  (1584) کامپیوتر ر  (905)
تلفن همراه ر  (103) اداری مهندسی ر  (277) سلامتی و تناسب اندام ر  (90)
تلفن و فاکس ر  (121) نقره، طلا و جواهر ر  (197) انواع ساعت ر  (1829)
تجهیزات و ابزار آلات لوازم موسیقی ر  (180) لوازم ورزشی ر  (8)
اسباب بازی ر  (32) آرایش و زیبایی ر  (1605) پوشاک و زینت آلات
نوشت افزار ر  (629) بهداشت و پاکیزگی ر  (891) محصولات بچه ها ر  (117)
انواع نقشه ر  (288) فیلم و موسیقی ر  (133) اثاثیه و دکوراسیون منزل ر  (13)
مواد خوراکی و مایحتاج ر  (755) لوازم الکتریکی ر  (76) سفر و گردشگری

سایت ایران بین (شرکت فرانشر و شرکت تجارت الکترونیکی اریا) با توجه به قانونی که اخیرا در مجلس شورای اسلامی تصویب شد ، سایت خود را مطابق این قانون تعقیر داد . به این صورت که وجهی بابت عضویت در شبکه دریافت نمی شوند و اعضا می توانند به صورت رایگان عضو سایت شوند و به بازاریابی بپردازند

در این سایت میتوانید هر کتاب ایرانی و خارجی(تمام کتب منشره در ایران +بیش از ۳۰ میلیون عنوان کتاب خارجی) را که بخواهید از این سایت تهیه کنید 

 اعضا بعد از پر کردن فرم ثبت نام و عضویت در سایت می توانند فعالیت بازار یابی خود را اغاز کنند.این افراد بازاریاب معمولی سایت به حساب می ایند که می توانند با معرفی سایت و محصولات ان به دیگران و خرید انها (و یا خودشان از سایت) به بازار یاب برنزی؛ نقره ایی و طلایی تبدیل شوند.برای اطلاع از نحوه فعالیت باید مفاهیم و تفاوتهای بازاریابیان معمولی و برنزی و نقره ایی و طلایی را بدانید که در زیر انها را توضیح داده ام.

بازار یابان برنزی و نقره ایی و طلایی

شما بعد از پر کردن فرم ثبت نامی بازار یاب معمولی می شوید . بازاریابان معمولی که موفق شوند یکی از بستهای سایت را بفروشند به عنوان بازاریاب برنزی شناخته می شوند. این بسته ها با ترکیبهای مختلفی از انواع کتاب ، سی دی  ، نرم افزار و ... طراحی شده است که به قیمتهای ۱۵هزار تومان ،14 هزار تومان، 18 هزار تومان، 20 هزار تومان و ...  قابل فروش هستند(محصولات داخل بسته های ویژه همگی به قیمت بازار و پشت جلد ارائه شده اند).لازم به ذکر است امتیاز لازم برای تبدیل شدل یک بازار یاب معمولی به برنزی ۷۵ هزار امتیاز است که شما با خرید هر یک از بستهای سایت این امتیاز را به دست می اورید اما اگر هیچ کدام از این بستها را نخواستید می توانید با خرید به میزان ۷۵ هزار تومان از محصولات سایت (که می تواند هر کتاب منشره در ایران و یا کتابهای خارجی یا کلیه لوازم مصرفی و زندگی و ...باشد) این امتیاز را به دست بیاورد البته این خرید می تواند به مرور زمان باشد و فقط باید مجموع خریدها به ۷۵ هزار تومان برسد وهر زمان که مجموع خریدهای شما به ۷۵ هزار تومان رسید شما به بازار یاب برنزی تبدیل می شوید .البته همان طور که گفتم شما راحت می توانید با خرید هر کدام ازبسته ها که خواستید(مثلا یک بسته ۱۴ هزار تومانی) این امتیاز ۷۵ هزار تومانی را به دست بیاورید و برنزی شوید. و اما تمام بازاریابان معمولی که موفق شوند از محصولات سایت معادل 200000 تومان به فروش برسانند به عنوان بازاریاب نقراه ای شناخته می شوند و اگر موفق شوند از محصولات سایت معادل 400000 تومان به فروش برسانند به عنوان بازاریاب طلایی شناخته می شوند. البته بدیهی است که اعضا می توانند با فروختن بسته های اماده سایت و یا خرید این بسته ها توسط خودشان این امتیاز را راحتر کسب کنند(فروش هر بسته = 75 هزار تومان)

نکته: در حال حاضر چند بسته به قیمتهای ۶۹ تا ۱۰۹ هزار تومان وجود دارد که یک شخص می تواند با خرید ان به طور مستقیم و یک ضرت طلایی شود

*_ حق بازار یابی مربوط به تشکیل زوج های برنزی در زیر مجموعه. اعم از زیر مجموعه های مستقیم و غیر مستقیم به ازائ هر زوج: 2000 تومان(ویژه بازاریابان برنزی و نقره ایی و طلایی)

*_ حق بازار یابی مربوط به تشکیل زوج های نقره ای در زیر مجموعه .اعم از زیر مجموعه های معرفی مستقیم و غیر مستقیم به ازائ هر زوج: 3000 تومان(ویژه بازاریابان نقره ای و طلایی)

*_ حق بازار یابی مربوط به تشکیل زوج های طلایی در زیر مجموعه. اعم از زیر مجموعه های معرفی مستقیم و غیر مستقیم به ازائ هر زوج 6000: تومان(فقط ویژه بازاریابان طلایی)

نکته: زیر مجموعه مستقیم انهایی هستند که مستقیم توسط خودتان به سایت معرفی شده اند(در واقع هنگام ثبت نام شناسه شما را به عنوان معرف در فرم ثبت نام وارد کرده باشند). و زیر مجموعه غیر مستقیم انهایی هستند که مستقیما توسط شما به سایت معرفی نشده اند و انها توسط تیم زیر مجموعه شما ( چه مستقیم و چه غیر مستقیم) به سایت معرفی شده و در زیر مجوعه شما قرار گرفته اند.

نکته مهم: به طور مثال اگر فردی برنزی باشد و در زیر مجموعه وی زوجهای نقره ای و یا طلایی شکل بگیرند، تا زمانی که شخص نقره ای و طلایی نشود درآمدی از این بابت به وی تعلق نمی گیرد، ولی پتانسیل آن حفظ خواهد شد و بلافاصله اگر شخص نقره ای شود تمام درآمدهای زوجهای نقره ای برای وی محاسبه خواهد شد، و زمانی که طلایی شود نیز همه درآمدهای ناشی از زوجهای طلایی به وی تعلق خواهد گرفت. البته محدودیت سطح عطف به ما سبق نخواهد شد. یعنی اگر شما درآمدی را به واسطه برنزی بودن و یا نقره ای بودن در یک سطح از دست بدهید و بعد طلایی شوید درآمد از دست رفته برگشت نمی شود. از این نظر زودتر برنزی و نقره ای و طلایی شدن، از ارزش ویژه ای برخوردار است.

پیشنهاد من :شما اگر شخصی هستید که مطمئن نیستید که بتوانید به بازار یابی بپردازید من به شما پیشنهاد می کنم ابتدا با ثبت نام رایگان به صورت بازاریاب معمولی تبدیل شوید و بازاریابی خود را اغاز کنید و اگر توانستید زیر مجموعه ایی به دست بیاورید انوقت می توانید با خرید یکی از بستهای پیشنهادی سایت عضویت خود را با برنزی تبدیل کنید  که با توجه به نکته بالا و بعد از تبدیل به عضویت برنزی می توانید پورسانت زیر مجموعه های قبلی خود را بگیرید. اما اگر خود را یک بازار یاب موفق می دانید بهتر است در همان ابتدا ثبت نام با خرید یک بست یا کتاب عضویت خود را برنزی یا نقره ایی یا طلایی(با توجه به توانایی که در خود دارید) تبدیل کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
امین تو پرانتز اونسنس سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ق.ظ http://AminA blogsky

سلام دوست من.... نه... درد من فرق میکنه... از حس همدردیت ممنونم.. لطف کردی.... امیدوارم بیشتر همو ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد