وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

استفاده همزمان بیش از یک ID در Yahoo Messenger 6

معمولا آنهایی که از یاهو! و Yahoo Messenger استفاده می کنند، بیشتر از یک شناسه (ID) برای خودشان دارند. حرفه ای ها، شناسه های مجازی تعریف می کنند و تازه کارها شناسه حقیقی می سازند.
حتما می دانید چه فرقی دارند؟ برای یک شناسه مجازی، Email معتبر بر روی یاهو وجود ندارد. استفاده از شناسه های مجازی اشکالاتی هم دارد که حرفه ای ها را وادار به تعریف شناسه های حقیقی مختلف می کند داشتن Status یکسان برای تمام شناسه های مجازی (مثلا Availabe یا Invisible بودن و نمایش یک خط وضعیت برای همه) و حتی امکان فراموشی در اینکه کدام کاربر را با کدام شناسه اضافه کرده اید؟ و بدتر از همه اشتباه در ارسال پیام از طرف یک شناسه بجای یک شناسه دیگر و از همه مهم تر Messenger اجازه فعال بودن تنها یک نسخه خود را می دهد، استفاده از شناسه های حقیقی متعدد کار را برای Online بودن همزمان برای چند ID را مشکل می کند. به همین خاطر Patch ی را تهیه کردم که توسط آن میتوانید چند Messenger را همزمان باز کنید .
طرز کار Patch خیلی ساده هست Yahoo Messenger را به طور کامل Close کنید و بعد مسیر فایل YPager.exe که معمولا در اینجا C:Program FilesYahoo!Messenger قرار دارد را مشخص کنید و Start را فشار دهید.
حُسنی که این Patch نسبت به Patch های دیگر دارد در این است که یک بار اجرای آن کافی است و احتیاج نیست Patch همیشه فعال باشد ؛ چون در خود فایل (YPager.exe) تغییرات را اعمال میکند.
بعد از اینکه با موفقیت Patch اجرا شد ، با هر بار اجرای Yahoo Messenger (کلیک کردن روی Icon ) یک پنجره جدید باز میشود.

CrAcKeD bY Ali Mashatan

این Patch برای Version 5 :
Download PatchYM ( 14 Jan 2004 )

این Patch برای Version 6 Beta : ( برای Version جدید )
Download PatchYM ( 28 Apr 2004 )
در صورت موفقیت این عبارت نوشته میشود :
File successfully patched [22 bytes written]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد