وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

اس ام اس

فحش های ترک ها :

1. از جلو چشمام خفه شو !

2. کثافت مرض .

3. پاتو از رو بوق بردار

4 گردن درازی می کنی ؟

شرکت نوکیا برای رفاه حال اس ام اس نویسان محترم ایرانی یک گوشی جدید طراحی کرده که با فشردن تنها یک دکمه می نویسه ''یه روز یه ترکه 

هرگز یادم نمیره لحظه های با تو بودن را هرگز یادم نمیره لحظه ای که لب روی لب هام میگذاشتی و به من طراوت می بخشیدی  هرگز لحظه هایی که تو رو زیر آب می بردم و باهات آب بازی می کردم یادم نمیره هرگز از خاطرم نمیری لیوانه شکسته‌ی من!!!!!!! آخه چرا شکستی؟؟؟؟؟؟؟؟

ترکه پری دریایی میبینه میگه : وای تو چقدر خوشکلی . زن من میشی ؟ پری میگه: من که آدم نیستم . ترکه میگه : فکر کردی من آدمم 

پسری بودم که اسم نداشت بادختری اشنا شدم که وجود نداشت به شهری رفتم که ادم نداشت به رستورانی رفتم که غذا نداشت  باقاشق چنگالی غذا خوردم که دسته نداشت غذای خوردم که مزه نداشت ولی خدا وکیلی سرکار گزاشتن تو خیلی مزه داشت.

پیرترین آدم دنیا: علی دایی - جواد ترین آدم دنیا: بنیامین - با استعداد ترین بازیگر سینمای دنیا: محمدرضا گلزار   - بد بخت ترین آدم دنیا: دوست پسر - باحال ترین آدم دنیا: من - ضایع ترین آدم دنیا: شک نکن که خودتی!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
فارس جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ

میدونی چیه :
اخبار بی بی سی اعلام کرده که از سال ۸۵ در لغتنامه دهخدا یک لغ جدید اضافه شده .
فارس : فاس قابی = آشغال قابی
حالا معنی دقیق رو که خیلی از فارس نمی فهمند تو پارانتز جلوش نوشته ( سطل آشغال-سطل زباله )
این تحول بزرگ تو فرهنگ ایران بعد از انرژی هسته ای هستش.

ناشناس ت چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

واقعا که شماها .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد