وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

کد لینک باکس

کد باکس های مختلف
بنا به درخواست تعدادی از دوستان انواع باکس ها رو براتون گذاشتم. کد هر باکس درون همن باکس است. فونت همه ی باکس ها روی Tahoma و اندازه ی آن نیز ۸ است. در هر کد به جای ستاره ها می توانید کد محتوی باکس را قرار دهید.
 
باکس ساده بدون کادر

باکس با کادر ساده

باکس نقطه چین

باکس خط چین

باکس با کادر دو خطی

باکس با خط کلفت

امیدوارم به دردتون بخوره.

در ضمن بچه ها من لوگو هم طراحی میکنم هر کی خواست بگه تا براش بسازم

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشقت شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ http://asheghet.blogfa.com

سلام عزیزم سایتت واقعا محشر شده مثل خودت !اگر قدم رنجه می فرمایی لطفا سری به من (عاشقت) بزن در>>> سایت عاشقت.((((htpp://asheghet.blogfa.com))))>>>عاشقت چشم به راه توست تا قدم بر چشمانش بگذاری واز او دیدن کنی >>> ***منتظرت میمونم تا بیای!زود بیا عاشقت رو منتظر نذار!***
میدونی آخه مهربون!
چیه؟
در این غروب پر از دلتنگی وقتی که خورشید آسمون در پشت کوه ها به خواب میرود و
آسمان آبی سرخ و دل گرفته می شود ...
در این خلوت عاشقانه در حالی که چشمانم از دلتنگی خیس خیس است و دستانم محتاج دستان
تو هست و آرزوی شانه های مهربانت را میکنم ....
در این سکوت تلخ در حالی که حتی صدای نفسهایم را نمی شنوم و در حالی که آرزوی آغوش
گرمت را دارم ...
در این لحظه های سرد و نفس گیر در این لحظه هایی که تنهایی سر به سر قلب پر از درد
من میگذارد و در حالی که بغض غریبی در گلویم نشسته است ...
در این سرزمینی که هر کس یاری دارد و هر کس یاوری و در این ثانیه های کند و بی
پایان و در حالی که من تنهایی در گوشه ای نشسته ام و سرم را بر روی پاهای خودم
گذاشته ام ...
در این شب بی ستاره در این شبی که مهتاب به خواب رفته است و آسمان وجودم تاریک
تاریک است ...
در این دنیای بزرگ و در این سرزمین بی محبت در حالی که پاهایم خسته از رفتن است و
گونه ام خیس از اشک ریختن و پیش خود نام تو را زمزمه می کنم و آرزوی تو را دارم
دلم هوایت را کرده است ...
کاش بودی و کاش دلم را به حال و هوای دیگری می بردی به حال و هوای عاشقانه به حالی
که شاد باشم چونکه در کنار تو خواهم بود .................>>>>عاشقت :
منتظرت میشینم تا بیای پیشم!
...عاشقت...
من وبلاگت رو می کنم جز پیوندام توی سایتم تو هم سایت عاشقت رو بزار جز پیوندات در سایتت تا دلم آروم بگیره که پیش تو هستم.
)))***http://asheghet.blogfa.com>>>***(((عاشقت
فرامش نکن!
راستی وقتی عاشقت رو بردی جز پیوندات منو خبر کن تا من هم تو رو کنم جزپیوندای وبلاگ عاشقت
منتظرم تا بیای پیشم
زود بیا....
مواظب خودت باش
خدانگهدار!

R جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://r-z-s.blogfa.com

سلام من یه لوگو می خواستم و اگه میشه خودت به وب من بیا و یه لوگو مشت برام بساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد