وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

کد باز شدن پنجره خوش آمد گویی با باز شدن صفحه

خانم عاطفه کدی رو درخواست کردن که با قرار دادن اون کد در وبلاگشون ، در هنگام باز شدن وبلاگ یک پنجره ی دیگه باهاش باز بشه . من این کد رو براتون آماده کردم . پنجره ای که با باز شدن وبلاگ ظاهر میشه به شکل زیره :

کدش رو هم می تونید از زیر بردارید :

کد باز شدن پنجره در هنگام خروج از صفحه رو هم براتون آماده می کنم و تو پست بعدی بهتون میدم .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام
ببین دوست عزیز این کد رو من میزارم کار نمی کنه چیکارش کنم جان مادرت جواب منو به ایمیلم بفرست بهت یه کارت 2 ساعته میدم ولی تو به من کد رو بده و بگو دقیقا کجا بذارم تا کار کنه اگه کار کرد من 2 ساعته رو بهت میدم.
هر دو تاش هم خوش آمد و هم خداحافظی
حتما بگو من دارم در به در دنبالش می گردم.
مر30

فواد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ق.ظ http://realestanesara.samenblog.com

سلام . واقعن دمتگرم . فقط میگم جیگرتو عشقه با این کدها و مطالبت جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد