وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

تبدیل کدهای جاوااسکریپت به فایل

 می دونید که حجم بعضی از کدهای جاوا اسکریپت زیاده و اگه بخواید به صورت مستقیم این کدها رو در وبلاگتون قرار بدید هر کد حتی میتونه 100 سطر هم اشغال کنه و حجم قالب رو بالا ببره . ولی به طریقی که من میگم اگه عمل کنید 10 تا کد جاوا اسکریپت رو که تو وبلاگتون بکار ببرید فقط 10 سطر در قالب وبلاگتون می گیره . این کار باعث زودتر لود شدن وبلاگتون میشه . شاید شما هم از اون دسته افرادی هستید که از کدهای جاوا اسکریپت زیاد استفاده می کنید و قالب وبلاگتون پر شده از این کدها و شلوغ پلوغ شده . برای اینکه این شلوغی رو از بین ببرید می تونید کدهای جاوا اسکریپت خود رو به فایل تبدیل کنید و بعد اون فایل رو آپلود کنید و فقط آدرس کد جاوااسکریپت رو در قالب وبلاگتون قرار بدید که بیشتر از یک سطر هم نمی شه  و  هم وبلاگتو زودتر لود میشه و هم قالب وبلاگتون رو از شلوغی توسط کدهای جاوااسکریپت مختلف رها می کنید .

برای تبدیل کدهای جاوا اسکریپت به فایل ابتدا کد مورد نظر رو در برنامه ی Notepad کپی کنید . بعد از منوی File گزینه ی ... Save as  رو انتخاب کنید . فایل رو با پسوند js. در کامپیوتر خود ذخیره کنید . ( مثلا text_effekt.js ) . تا اینجا شما فایل جاوا اسکریپت رو ساختید .

توجه : کد جاوا رو بدون تگ اول و آخر اون باید بزارید . یعنی تگ های <SCRIPT LANGUAGE="JAVASCRIPT"> و <script/> رو نزارید .

حالا باید اون فایل رو بر روی یک سرور در اینترنت آپلود کنید . بعد آدرس دقیق  فایل جاوا اسکریپت در اینترنت رو در کد زیر وارد کنید و کد رو درون قالب وبلاگتون قرار بدید .

می بینید که این کد یه سطر هم نمی شه و اگه همه ی کدهای جاوا اسکریپت مورد نیاز خود رو به صورت بالا در وبلاگ خود قرار بدید حجم کمی در قالب وبلاگتون اشغال می کنه .

نظرات 1 + ارسال نظر
persianboy دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.hashalhaf.com

سلام.
جالب بود و کامل.
به سایت ما هم سری بزنی خوشحال میشیم.
منتظر نظراتت هستیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد