وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

کد انتخاب دلخواه رنگ پس زمینه

 آقای علی سه سوت و خانم مریم کدی رو خواستند که بازدید کننده بتونه رنگ پس زمینه رو به دلخواه انتخاب و عوض کنه .

من این کد رو براتون تهیه کردم .

این کد با یه نمای ساده و کم حجم به صورت کشویی هست که بازدید کننده می تونه رنگ مورد نظرش رو انتخاب کنه :

.

.

به این نکته توجه داشته باشید که این کد زمانی کار می کنه که در پس زمینه ی وبلاگتون عکس نگذاشته باشید .

:: اون عزیزانی که پست های سایت رو کپی می کنن لطف کنن آدرس منبع رو ذکر کنن . اینجوری بی معرفتی نیست ؟!

 

بچه ها فقط نظر یادتون نره اگه نظر بدید خیلی مطالب بهتری واستون میزارم

نظرات 1 + ارسال نظر
سادات چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ق.ظ

خیلی عالی بود دست شما درد نکنه من یه سوالی داشتم من میخوام تو وب خودم موسیقی بزارم یعنی وقتی که باز میشه موسیقی پخش بشه میشه لطفا برام بگید چطوری میشه در ضمن من اطلاعاتم ضعیفه و تازه کار هستم خیلی متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد