وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

سه اسکین جذاب برای Winamp

خوب بعد از یه مدت که چیزی برا دانلود نگذاشته بودم امروز سه تا اسکین جالب برای وینمپ میزارم براتون که دانلود کنید و اگه از شکل وینمپتون خسته شدید از یکی از این اسکین ها استفاده کنید :

نام اسکین :

 Winamp_Media_Player_10

دانلود اسکین

 54 کیلوبایت

نام اسکین :

 XP_AMP-Blue_v2_2

دانلود اسکین

49 کیلوبایت

نام اسکین :

 iTunes_4_Winamp_5

دانلود اسکین

 64 کیلوبایت

 

وقتی هر کدوم از فایل ها رو دانلود کردید فقط لازمه اونو از حالت فشرده یا همون Zip خارج کنید و فایلی که از حالت زیپ درآوردید رو اجرا کنید تا اسکین وینمپ عوض شه .

نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو روزی ۵ یا ۶ بار به روز میکنم و هر چه که شما بخواهید در آن قرار میدهم راستی اگر با تبادل لینک موافقد لینک وبلاگ من را قرار دهید بعد به من خبر بدید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد