وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

کنترل از راه دور سیستم ها در محیط شبکه و اینترنت

در دست گرفتن کنترل یک سیستم از راه دور و انجام کارها توسط آن سیستم به صورت Remote و از پشت سیستم شخصی خودتان در دنیای کامپیوتر ارزش بسیاری دارد و در وقت و هزینه به مقدار زیادی صرفه جویی نموده و در بسیاری از مواقعs غیر ممکن را برای شما ممکن می سازد . حال این کار چگونه می تواند صورت بگیرد؟

شرکت نرم افزاری Famatech محصول بسیار قدرتمند و مطرحی در این زمینه داراست که Radmin نام دارد و از برترین های نرم افزارهای کنترل از راه دور در جهان است . این محصول فوق العاده به شما اجازه می دهد تا از طریق سیستم شخصی خود به یک یا چند عدد سیستم های مختلف درون یک شبکه و یا محیط اینترنت متصل شوید و علاوه بر نظرات فعالیت های آن سیستم , کنترل فعالیت های آن نظیر انتقال دیتا , تامین امنیت , انجام تنظیمانت شبکه و بسایری دیگر را از راه دور به عهده گیرد .

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار قدرتمند Radmin Remote Administrator 2.2 :

Speed - سرعت بالای نرم افزار :

به ادعای شرکت سازنده این نرم افزار سریع ترین در میان رقبای حال حاضر خود است . این ابزار در کار با خطوط و اتصال های با پهنای باند کم مانند مودم های عادی نیز مشکلی نداشته و با این نوع اتصالات نیز سازگاری لازم را دارد . به طور متوسط در اتصال با مودم این ابزار قادر نمایش 5-10 تصویر از صفحه نمایش رایانه ی راه دور در ثانیه را داراست .

اوج قرت نرم افزار در این زمینه هنگامیست که در یک شبکه ی LAN اتصال برقرار شده باشد و ارتباط بین سیستم ها به صورت کاملا Real-Time و زنده خواهد بود و به حدود 100 تصویر در ثانیه نیز افزایش می یابد !

Supports User Level Security - پشتیبانی امنیت نام کاربری در ویندوز های  NT/2000/XP/2003 که شما امکان استفاده از Radmin را به کاربر یا گروههای کاربری مشخصی می دهد .

Сhallenge-response Password Authentication - نرم افزار می تواند در زمان برقراری اتصال از شخص متصل شونده نام عبور بخواهد , بنابراین اشخاص نا معتبر به هیچ وجه قادر به برقراری اتصال نخواهند بود .

Multiple connections - پشتیبانی اتصال همزمان به چند سیستم و مشاهده ی اوضاع و در دست گرفتن کنترل همزمان آنها .

Variable view modes - حالت های گوناگون نمایش مونیتور سیستم راه دور . به صورت تمام صفحه , به صورت پنجره و یا در سایز مورد دلخواه شما .

Uses a Video Hook Driver - تکنولوژی قدرتمند شرکت در خلق ارتباط زنده و دادن تصاویر مونیتور راه دور به صورت ویدیویی و با قابلیت نمایش صد ها صفحه در ثانیه که در حال حاضر تنها با ویندوز NT 4.0 سازگار است .

این ویژگی در نسخه ی آینده ی Radmin که هم اکنون تنها به صورت آزمایشی عرضه شده است با ویندوز های 2000/XP/2003 نیز سازگار خواهد بود .

Drag and Drop File Transfer - با نرم افزار Radmin شما قادر به انقال فایلها تا حجم 2 گیگابایت به صورا Drag&Drop به داخل محیط اکسپلورر مانند نرم افزار خواهید بود .

Shutdown Remote C omputer in One Click - خاموش کردن سیستم از راه دور تنها با یک کلید و بدون نیاز به وصل شدن به مونیتور آن سیستم .

Operating systems support - سازگاری کامل با تمامی نسخه های کاربردی سیستم عامل ویندوز - 95/98/ME/NT4.0/2000/XP/2003 .

سایر ویژگی های این محصول شرکت Famatech :

انقال اطلاعات حافظه ی Clipboard سیستم مقصد , حالت انقال 16 رنگی ( 4 بیت در هر پیکسل ) , حذف تمامی اتصال های Radmin از سرور های دیگر تنها با یک دستور /Stop , اجرای دستور Ctrl+Alt+Delete در کامپیوتر مقصد , و ویژگی های ایمنیتی گوناگون نرم افزار .

نسخه ی کامل نرم افزار Radmin Remote Administrator 2.2 همراه با کرک با حجم 1.7 مگابایت :
http://www.uploading.com/?get=56ZFOLJ2

موفق باشید Wink

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام به روی ماهت به وبلاگ قشنگت به نوشته های نازت به دل باصفات به چشمای بی ریات به مهربونی دلت که از رو نوشته هات میشه فهمید وبلاگت رو خوندم و به دلم نشست اگه دوست داشتی دوستم بشی بیا پیشم منتظرتم

گروه نرم افزاری لیدر شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ http://padeshah.tk

سلام مفید بود
یک سری به ما بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد