وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

به یه همکار آقا یا خانوم نیاز دارم

 

من به یه همکار خوب نیاز دارم که بتونه خوب بنویسه . اطلاعاتش کافی باشه . در مورد اینترنت و مسائل مربوط به اون یه چیزایی بدونه . سابقه ی وبلاگ نویسی داشته باشه و ... . فرقی هم نداره که آقا باشی یا خانم ، پیر باشی یا جوون . فقط اطلاعاتت خوب باشه و چیزی سرت بشه.

اگه این خصوصیات رو داری به من ایمیل بزن یا تو مسنجر بهم بگو . به Email و ID زیر :

Email: mstf_ahmadi@yahoo.com

Yahoo ID : mstf_ahmadi


نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد