وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

معرفی بازی تمدن

تمدن4 Civilization IV
Civilization IV به گونه ای باورنکردنی متفاوت از نسخه های گذشته است. جزئیات زیبا و دنیایی کاملا سه بعدی، تجربه یک بازی راهبردی را در سطحی بالا برای شما فراهم کرده است به گونه ای که این بازی را از هم اکنون باید در میان بهترین عناوین منتخب گیمر های سال 2005 قرار داد.
قیمت: ۴000 تومان
توضیحات بیشتر:
باید اعتراف کرد اثر معروف Sid Meier یعنی مجموعه بازیهای Civilization با توجه به فروشی در حدود شش میلیون نسخه در جهان و تحسین و توجه بی حد و حصر از طرف منتقدان و مطبوعات، قطعا یکی از بهترین بازیهایی بوده است که تا کنون برای PC به بازار ارائه شده. اکنون Sid Meier و تیم او در کمپانی Firaxis Games این بازی جذاب و مفرح را به اوج قدرت خود رسانده اند. آنها این کار را بوسیله اعمال تغییرات در نحوه اجرای بازی، خلق ابزارهای تازه ای برای مدیریت و گسترش شهروندان و همچنین اضافه نمودن حالتهای گوناگون برای بازی انفرادی و گروهی به انجام رسانده اند. Civilization IV به گونه ای باورنکردنی متفاوت از نسخه های گذشته است. جزئیات زیبا و دنیایی کاملا سه بعدی، تجربه یک بازی راهبردی را در سطحی بالا برای شما فراهم کرده است به گونه ای که این بازی را از هم اکنون باید در میان بهترین عناوین منتخب گیمر های سال 2005 قرار داد.

ویژگیهای بازی:

*در این بازی Gameplay به گونه ای طراحی شده تا شرایطی نسبتا پیچیده و سریع برای بازی شما ایجاد کند.

*رابط ساده این بازی به همراه امکانات جدید آن برای کنترل شخصیت ها به شکلی طراحی شده که برای همه علاقه مندان بازیهای راهبردی بلادرنگ و اکشن کاملا آشنا خواهد بود.

*در نسخه جدید یک سیستم شاخه ای پیشرفت به شما اجازه می دهد تا شرایط گسترش تکنولوژیک تمدن خود را به شکلی برنامه ریزی شده دنبال کنید.

*در Civilization IV امکانات، واحدها و شرایط بهبود یافته بسیار بیشتری برای گسترش قلمرو امپراطوری خود خواهید داشت.

*امکانات بسیاری در این نسخه برای اجرای بازی به صورت گروهی فراهم شده است که به شما اجازه می دهد استراتژیهای خود را در مقابل دیگر رقبا بیازمایید.

*چه بازی را به صورت انفرادی اجرا کنید یا به صورت گروهی، نسخه جدید این امکان را در اختیار شما قرار داده تا با تمدنهای دیگر متحد شوید. از این طریق نه تنها می توانید از واحد ها و امکانات دیگران استفاده کنید بلکه خواهید توانست استراتژیهای متفاوتی را نیز بر مبنای حرکات تیمی در بازی پیاده کنید.

*اثر جدید Sid Meier در قالب یک دنیای سه بعدی، به همراه جزئیات تاریخی پویا و واحدهای نظامی قابل تغییر شکل، طراحی شده است. همچنین شهرها و عجایب دنیا همگی بر روی نقشه قابل مشاهده خواهند بود.

*حالت های بازی و ابزارهای ارتباطی در این نسخه به گونه ای خلق شده اند تا بهترین نتیجه ممکن را در تعامل با یک ویرایشگر پرقدرت نقشه برای شما ایجاد کنند.

*در این نسخه بسیاری از تمدنها دارای دو حاکم برای انتخاب هستند که با انتخاب هر کدام تمدن شما دارای تواناییها و امکانات متفاوتی در هنگام بازی خواهد بود.

*با کشف راهها و روشهای جدید در بازی امکانات بسیاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. آزادی بیان یا استبداد؟ حکومت موروثی یا انتخابات آزاد؟ این همان ویژگی منحصر به فردی است که به شما اجازه طراحی های بی پایانی در زمینه نوع حکومت را خواهد داد.

*در نسخه جدید از مجموعه بازیهای Civilization هفت مذهب در بازی گنجاده شده که به تدریج به آنها دسترسی خواهید یافت. این مذاهب ابتدا به صورت قفل شده خواهند بود اما پس از اینکه شما آنها در بازی به جریان انداختید به سرعت در قلمرو شما گسترش می یابند و خود باعث ایجاد تغییراتی چون خلق یک پیامبر بزرگ برای تمدن شما خواهند شد.

*در حین اینکه شما از افرادی خاص در زمینه های خاص استفاده می کنید به تدریج این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا متخصصان مورد نظر خود را برای کارهای ویژه تربیت کنید. این متخصصان ویژه در زمینه هایی چون هنر، سرمایه داری، مهندسی، علم و مسائل مذهبی فعالیت خواهند داشت. این افراد به خصوص در زمانهایی که می خواهید تمدن خود را گسترش دهید یا در زمان آغاز عصر طلایی و یا حتی برای پیوستن به یک شهر جهت تقویت آن ضروری خواهند بود.

*هر واحد مختلف در بازی دارای یک مسیر پیشرفت مخصوص به خود می باشد. پیشرفت واحد های شما در زمینه هایی چون قدرت حمله و دفاع در سرزمینهای متفاوت، نوع حرکت، قدرت دید و انجام حرکات مخفیانه و ... خواهد بود.

*همچنین در نسخه جدید بیش از چهل صحنه سینمایی به بازی افزوده شده که خود عاملی در جهت جذابیت اثر Sid Meier خواهد بود.

 

برای خرید این محصول پیام بزارید

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر راد دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ

چطوری میشه بازی رو سفارش داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد