وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

یه قالب توپ برای اونایی که وبسایت دارند

منبع: P30download.com

قالب شماره ۶۴۴۹ از سری قالب های مونستر

پک این قالب شامل :logo  library  fla  swf  psd  html  image  font  می باشد

دانلود غیر مستقیم:http://www.upload2.net/download2/2TxNrkcxly1TmzW/_.vih-6449b.chipollo.rar.html

نظرات 23 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام مصطفی جون خوبی
بابا چی کار کردی با این وب بابا تو دیگه کی هستی

اشکان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام مصطفی اقا
حالت خوبه وبلاگ خیلی خوبی داری انشا الله موفق باشی
و خدا پشت وپناه تو باشه

رضا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام اقا مصطفی
می خواستم تبلیغات در وبلاگ شما انجام دهم
در خصوص قیمت بامن تماس بگیر

الهام سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:25 ب.ظ

الهام سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ

اقا یه سری به وب ما هم بزن
خوشحال میشیم

محسن سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:27 ب.ظ

میخواستم بیشتر با شما اشنا بشم
لطفا شماره تماس بدین با شما تماس بگیرم

نگین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ب.ظ

شایان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ب.ظ

مصطفی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام
می خواستم بگم این برنامه لینکش اشتباه است
موفق باشی

تینا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ

با سلام خدمت مدیریت وب
آقا من برنامه ی بابلیون نسخه شش اون میخواستم لطف کنین

الناز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ

با تشکر از زحماتتون
میخواستم با شما بیشتر آشنا بشم

شبنم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ب.ظ

اگه قالب وبلاگمو عوض کنم آیا نوشته های قبلی من حذف میشه ؟

سارا شیطون سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ

چطور می تونیم یه تابلو گفتمان برای خودمون داشته باشیم ؟

روژین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ

سایت خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی .................................... باحالی دارین
از تموم کد هاتون هم ممنونم خیلی ازشون استفاده کردم

امیر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ

سایت خیلی خوبی دارید .
به من هم سر بزنید و اگه موافق باشید با هم تبادل لینک کنیم . از کدها تون هم ممنونم .

رضا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید
من یک کدی می خواستم که اگر فردی وارد وبلاگ من شد برای آن فرد خوش آمدی گویی کنه و بگه که لطفا نظر بدهید.با تشکر

احسان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام من کد اینو میخواستم که بتونم کد لوگو وبلاگم رو توش بزارم

دختر بختیاری سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام
یه کد میخواستم برا جلوگیری از درج نظر قبل از تائئی
ممنون میشم راهنمایی کنید
خیلی گشتم ولی پیدا نکردم

فاضل سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام جناب آقای لقمان آوند!
من فوق العاده به دعوتنامه پرشین گیگ احتیاج دارم
برای همین بیید یک معمله کنیم :
دعوتنامه پرشین گیگ در مقابل تبلیغ رایگان سایت شما در وبلاگم پیشنهادی بدی نیست...

فرنوش سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام ممنونم از ساپورت خوب شما که خوب قابل ستایشه. البته دوست ندارم مزاحم وقت شریفتون بشم اما راهنماییتون رو نتونستم مورد استفاده قرار بدم چرا که قالب وبلاگ رو من طراحی نکردم و من فقط دارم تغییراتی ایجاد می کنم. اینجا جاش نیست برای همین توضیحات کامل رو برای ایمیل شما می فرستم که اگر لطف کنین و کمک کنین بسیار ممنون و ارادتمند خواهم شد. به امید موفقیت روز افزون شما

ستاره سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام دوست عزیز... وبلاگتون خیلی باحاله!
همه چی توش پیدا می شه! خیلی مفیده...دستت درد نکنه و دمت گرم...
یه سوال داشتم. می خواستم ببینم برای ساختن لوگو توی اون برنامه ای که چند وقت پیش گذاشته بودین چه جوری باید عکسا رو دراگ گرد توش؟؟؟
به درخواست هم دارم.. اگه تونستید و یه وقت یه دعوتنامه پرشین گیگ گیرتون اومد برای من هم بفرستید... مرسی و باتشکر از آموزشای خوبتون!
موفق و سر بلند باشید

ترانه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ

خسته نباشین.
از قدیم گفتن اگه میخوای به وبلاگ نویسی کمک کنی براش قالب نساز بهش html یاد بده.
فقط میخواستم فونت نستعلیق خواهش کنم اگه زحمتی نیست.
موفق باشین.

سهراب سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام ...
لطفا پاسخ این نظر را حتما یا توی پست هاتون بدید و یا برام ایمیل بزنید ... می خوام چند هاست مطمئا بنویسید که من برای گذاشتن قالب هایی که می سازم توی اینتر نت مشکل دارم ... زودتر به دادم برسید ... اگر می تونید هم دعوتنامه پرشینگیگ برام بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد