وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

درس اول: معرفی Html و Frontpage

خوب دوستان عزیز امروز اولین پست رو در مورد آموزش طراحی میدم . اول یه کم در مورد Html و بعد در مورد برنامه ای که بهش نیاز دارید و بهتره که از اون استفاده کنید.

HTML چیست ؟

همونطور که می دونید Html یک زبان برنامه نویسی صفحات وب هست که از عبارت Hyper Text Markup Language گرفته شده .

یک فایل Html یک فایل متنی است که شامل تگ های این زبان می باشد و از کنار هم قرار گرفتن این تگ ها و کدها یک صفحه ی وب ایجاد میشه . مرورگرها هم با خوندن این تگ ها و کدهای Html می فهمند که صفحه رو چجور باید نمایش بدن .

فایل های Html با دو فرمت htm. و html. وجود دارند .

از مزیت های Html اینه که فایل های اون با هر ادیتور ساده ای قابل ساختن هستند . مثلا اگر از ویندوز استفاده می کنید می تونید با Notepad که برنامه ی خیلی ساده ای هست یک فایل Html ایجاد کنید . فقط لازمه در هنگامه ذخیره ی فایل در Notepad به آخر اسم اون html. یا htm. اضافه کنید و اونو Save کنید . به همین راحتی می تونید یک فایل Html ایجاد کنید .

اما برای راحتی کار و صرفه جویی در زمان بهتره که از برنامه ی پیشرفته تری که برای این کار ساخته شده استفاده کنید . برنامه های زیادی برای ایجاد صفحات وب وجود دارن که من به شما پیشنهاد می کنم که از برنامه ی Microsof Front Page استفاده کنید .

این برنامه که از کارای خود مایکروسافت هست یک برنامه ی بسیار کاربردی و کامل برای ایجاد صفحات وب و Html هست . در هر صورت اگه دوست دارید که یک طراح بشید یا در این مورد یاد بگیرید این برنامه خیلی می تونه به شما کمک بکنه .

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد