وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

Unlocker v1.8.1

P30download.com


بی شک شما نیز در هنگام پاک کردن بعضی فایل ها و فولدر ها در ویندوز با خطا و پیغام زیر مواجه شده اید:
cannot delete folder: it is used by another person or program
چنانچه متوجه منظورم نشدید, به این تصویر مراجعه کنید.
این پیام خطا زمانی در ویندوز رخ میدهد که کاربر قبلا در حال استفاده از اطلاعات مورد نظر بوده و اکنون قصد اعمال ویرایش یا حذف آن ها را دارد, حال  به دلیل استفاده ویندوز از این اطلاعات , تا زمان ری استارت یا خاموش شدن سیستم امکان انجام چنین اعمالی بروی فایل های مربوطه از کاربر سلب شده و پیام فوق ظاهر میشود.
به نظر شما روشی بهتر و سریعتر از ری استارت کردن ویندوز وجود ندارد؟
جواب شما در دست نرم افزاری  کوچک و مفید, بنام Unlocker  است, همانطور که از اسمش مشخص است وظیفه این نرم افزار باز کردن قفل یا آزاد سازی برنامه ها از شر ویندوز سمج  میباشد!
این نرم افزار با اضافه کردن گزینه ای جدید به منوی راست کلیک ویندوز, امکان آزاد سازی برنامه مورد نظر از حافظه ویندوز را به سریعترین روش ممکن فراهم ساخته و شما را از ری استارت کردن سیستم خود بی نیاز میکند.


P30download.com


روش استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و سریع میباشد بدین صورت که: در صورت مواجه شدن با این خطا (پیام فوق), ابتدا بروی فایل یا پوشه مورد نظر خود راست کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه Unlocker را انتخاب میکنید, حال در پنجره باز شده میتوانید ببینید که این برنامه توسط چه نرم افزار دیگری بکار گرفته شده و پس از آن بروی فایل قفل شده  کلیک کرده و با کلیک بر کلید Unlock آن را  آزاد کنید, سپس میتوانید فایل مربوطه را ویرایش نموده و یا از سیستم خود حذف کنید.
با توجه به بروز بیش از حد این خطا بخصوص در ویندوز XP , نصب و استفاده از این نرم افزار چند کیلو بایتی مفید و کاربردی به کلیه کابران ویندوز XP توصیه میشود. این نرم افزار کاملا رایگان بوده و بدون شک تا فرا رسیدن زمان استفاده شما از ویندوز ویستا, یکی از محوری ترین نرم افزار های مورد استفاده شما در ویندوز XP خواهد بود.


Info جدیدترین نسخه این برنامه فقط با ویندوز های 2000 / XP / 2003 سازگار بوده و شامل زبان فارسی نیز میشود و محیط کاربری آن به زبان فارسی ساده و روان ترجمه شده است.

Download دانلود - 182 کیلوبایت
Photo تصویر محیط برنامه
Home Page سایت سازنده
Link لینک مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد