وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

CSS Tab Designer 2.0


P30download.com


CSS چیست؟
CSS مخفف سه کلمه Cascading Style Sheets و نوعی کدنویسی تحت وب است که امروزه  طراحی صفحات وب در جهان را متحول کرده است. CSS زمانی برتری خود را به دیگر کدنویسی های تحت وب نشان می‌دهد که شما صفحه ‌ای با حجم نسبتا زیادی از متون و تصاویر داشته باشید , طبیعی است که چنانچه شما  از جداول برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید، مخاطبان شما باید تا لود کامل جداول و محتویات آن صبر کنند, اما با استفاده از CSS، هرچقدر اطلاعات لود شده باشد، در همان لحظه بر مرورگر کاربر ظاهر شده و ضمن صرفه جویی در زمان وی, امکان کلیک کاربر بر کلید Close مرورگر را به حداقل ممکن میرساند.
استایل ها کاربردهای فراوانی دارند که از آن ها میتوان به صرفه جویی در کدنویسی , اعمال صفات مشترک به اشیاء, رنگی کردن اسکرول بار مرورگر ها , ایجاد کلید های متحرک و زیبا و بسیاری دیگر اشاره کرد.
ما در این بخش قصد داریم شما را با نرم افزاری آشنا کنیم که قادر است با استفاده از CSS کلید های متحرک ایجاد کند!


CSS Tab Designer نرم افزاری رایگان اما قدرتمند از  کمپانی Highdots است که شما را قادر میسازد بدون نیاز به آگاهی  پیرامون کدنویسی CSS در کمترین زمان ممکن برای وب سایت یا وبلاگ خود کلید ها و های گرافیکی زود لود, موسوم به Tab ایجاد کنید. استفاده از این برنامه حتی برای کاربرانی که هیچ اطلاعاتی از CSS ندارند بسیار ساده است , چرا که این نرم افزار  کاربر را کاملا از کدنویسی جدا کرده و پس از دریافت سفارش شما کلیه برنامه نویسی ها را خود انجام داده و در خروجی, کد و اشیاء مورد نیاز را تحویل میدهد!
محیط کاربری CSS Tab Designer همچون برنامه Front Page از 2 بخش Code و Preview تشکیل شده که اولی جهت کد نویسی و دومی جهت مشاهده نتیجه کار در سمت مخاطب, بکار میرود, علاوه بر آن  شامل بیش از 60 قالب آماده و متنوع  است که جهت ایجاد سریع منوها بکار میروند. CSS Tab Designer با 7 مرورگر رایج دنیا سازگار بوده و قادر است منوهای ایجاد شده را در هر یک از آن ها به نمایش گذارد, همچنین با ویندوز های 98 / ME / 2000 / XP / 2003 سازگار است.


Download دانلود - 1.35 مگابایت
Photo تصویر محیط برنامه
Home Page سایت سازنده
Link لینک مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد