وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

Google Desktop 3.0 beta


                                                      


گوگل ساعاتی‌ پیش نسخه جدید از نرم افزار گوگل دسکتاپ خود را ارائه کرد. از قابلیت های جدید این برنامه می‌ توان به جستجو برنامه در بین چند کامپیوتر، امکان ارسال عنوان های موجود در نوار کناری برای دوستان، امکان ایجاد تنظیمات بیشتر در قسمت نوار کناری و امکان قرار دادن رمز عبور برای استفاده از قابلیت جستجو در برنامه را اشاره کرد.

کاربران می‌ توانند با استفاده از نسخه جدید این برنامه یعنی‌ گوگل دسکتاپ 3 به راحتی‌ در میان چند کامپیوتر به جستجو بپردازند و این قابلیت بسیار خوبی‌ برای کاربرانی‌ است که بیش از یک کامپیوتر دارند. زمانی‌ که از این امکان یعنی‌ Search Across Computers در برنامه استفاده می شود، لیستی‌ از فایل ها به صورت اتوماتیک برای کاربری که در کامپیوتر دیگر قرار دارد و از برنامه گوگل دسکتاپ استفاده می‌ کند، فرستاده می‌ شود.

Kan Liu، مدیر این برنامه در معرفی‌ این قابلیت جدید می‌ گوید: " نگران نباشید که کامپیوتر های دیگر در کجا قرار دارند، هرجایی‌ که باشد به وسیله این امکان می‌ توانید به دنبال این فایل بگردید یا اگر یک زمانی‌ فایلی‌ را ایجاد کردید و فراموش کردید که بر روی کامپیوتر شخصی‌ خود یا کامپیوتر شرکت خود آن را ذخیره کرده اید به راحتی‌ می‌ توانید با استفاده از این قابلیت آن فایل را پیدا کنید.


همچنین اگر اطلاعات خود را می‌خواهید خصوصی‌ کنید به راحتی‌ می‌ توانید از قابلیت قرار دادن رمز عبور استفاده کنید تا از اطلاعات خود مراقبت کنید.

در قسمت نوار کناری یا Sidebar برنامه هم تقییراتی‌ایجاد شده است که می‌ توان به امکان اضافه شدن گزینه ای برای انتقال یک فایل مشخص به طور مستقیم به این قسمت و انتقال آن به کامپیوتر کاربر دیگر به وسیله سرویس چت گوگل یا نرم افزار Google Talk یا اضافه شدن امکان بازی کردن در این قسمت، اشاره کرد.

و این قابلیت را دارید که این نوار را از حالت اتصال خارج کنید و به هر کجای صفحه که خواستید منتقل کنید و یا اینکه با انتخاب گزینه ای آنرا همیشه در بالای پنجره های دیگر ببینید."

وی همچنین در قسمتی‌ از صحبت های خود گفت: " هرکسی‌ که صفحه اینترنتی‌ طراحی‌ می‌ کند، به راحتی‌ می‌ تواند یک پنل برای گوگل دسکتاپ بنویسد." وی از کاربران و علاقه مندان دعوت کرد تا برای اطلاع بیشتر از صفحه مخصوص ارتقا دهندگان گوگل دسکتاپ بازدید کنند.

لازم به ذکر است که نسخه بتای جدید در حال حاضر فقط در نسخه انگلیسی‌ ارائه شده است و تا آخر ماه قرار است برای 16 زبان دیگر نیز ارائه شود.


Download دانلود - 1.54 مگابایت
Home Page صفحه ارتقا دهندگان گوگل دسکتاپ
Link سایت مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد