وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

داشتن یک ویندوز زیبا و دلخواه توسط TuneUp WinStyler

 www.shamsifard.comاز ظاهر کنونی ویندوز خود راضی هستید؟ خسته کننده و یا تکراری نشده براتون؟ منو ها , طرز بالا آمدن  صفحات ورود و خروج از ویندوز, فونتها و پنجره ها و حتی آیکون ها . هر کسی دوست داره یک ویندوز به سلیقه ی خودش بسازه و تصاویر و آیکون ها و فونتها و رنگ و شکل و حالت ویندوز خودش دست خودش باشه.
در این زمینه شرکت
TuneUp که با مجموعه ی نرم افزاری قدرتمند TuneUp Utilities آن آشنایی دارید, برنامه ای برای زیبا سازی محیط ویندوز و سبک دادن به آن نیز نوشته با نام TuneUp WinStyler . این نرم افزار که کارایی اصلی آن در ویندوز Xp نمایان میشود میتواند شکل و سبکی جدید به ویندوز شما بدهد. یکی از توانایی های خوب و زیبای این برنامه تغییر کل ظاهر ویندوز (شامل Taskbar و Startmenu و پنجره ها و افکتهای زیبا در محیط ویندوز) توسط Visual Style هاست که شما میتوانید آنها را از سایتهای مختلفی که این Theme ها رو در اختیار بینندگان قرار میدهند دریافت نمایید (این تصویر).توانایی دیگر TuneUp WinStyler  تغییر صفحه ی Logon , Logoff  ویندوز میباشه . در حالت طبیعی با یک Welcome و بعد یک صفحه ی آبی برای وارد کردن نام کاربری شروع میشود این نرم افزار میتونه هر عکسی رو برای شما در صفحه ی Logon ویندوز قرار بده شما میتونید تصویری خواننده ی مورد علاقه ، بازیwww.shamsifard.comگری مورد علاقتون و یا ... در آن صفحه با کیفیتی بسیار بالا و زیبا قرار بدهید.(مانند تصویر زیر)
وب سایت
ThemeXp یک منبع فوق العاده ار تمامی Visual Style ها و Logon Screen ها میباشد که میتونید انواع این Theme های زیبا رو با کیفیت بالا دریافت نمایید.توسط این برنامه حتی میتونید سایز تمامی فونتها رو دستکاری کنید و فونت مورد علاقتون رو برای به کار گرفته شدن در محیط طبیعی ویندوز و پیغامها انتخاب کنید.آیکونهای روی دسکتاپ مانند My Computer و سایر آیکونهای ویندوز رو نیز میتونید  با آیکون های دلخواه خود جایگرین کنید.

 

دانلود نرم افزار

کرک

طریقه استفاده از این کرک:
فایل Zip را باز کرده و محتویات آنرا در پوشه ای که برنامه را نصب کره اید کپی کنید (AppInitialization.bpl وreg.reg)
سپس فایل reg.reg را اجرا کنید ...!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.it-system.blogsky.com

سلام خسته نباشی دوست عزیز جواب سوالت را دروبلاگ نوشتم می تونی بیایی وببینی
از این که دیر شد شرمنده چون وبلاگ شنبه وپنج شنبه ها آپ می شه برای همین نتونشتم بگذارم
ممنونم
راستس می بینم که باز مطلب گذاشتی چی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد