وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

قالب سیلور ۷۰ برای کاربران بلاگفا

خوب با کمک شما و بیان مشکلات قالب ، بنده اونا رو رفع کردم و حالا قالب برای کاربران میهن بلاگ آمادست .

این قالب نسبت به قالب قبلی که ساختم به مراتب بهتره . علاوه بر اینکه همه ی امکانات میهن بلاگ رو در خودش جا داده ، عکس های درون اون هم بهتر و کم حجم تر هستن .

ضمنا سرعت لود شدن این قالب هم بسیار زیاد هست .

دیگه سرتونو درد نیارم :

قالب رو از زیر بگیرید :

  دیدن نمونه ی قالب

اگه از لینک بالا نتونستین قالبو دریافت کنید ازاین لینک بگیرید .

http://www.poyagostar.persiangig.com/document/silver70_blogfa.zip

ضمنا قالب نظرات سیلور70 رو هم طراحی کردم . هم قالب اصلی و هم قالب نظرسنجی تو فایل هستن .

پس از دانلود فایل که به صورت یه فایل Zip هست اونو باز کنید . بعد به کنترل پنل وبلاگ خود برید ، روی لینک ویرایش قالب کلیک کنید . سپس محتویات درون فایل silver70_template.txt رو در قسمت قالب اصلی وبلاگ کپی کنید و محتویات درون فایل silver70_nazarat.txt رو در قسمت قالب نظرسنجی کپی کنید .

بنا به درخواست های مکرر کاربران بلاگفا بنده این قالب رو برای بلاگفا هم طراحی کردم .

حالا کاربران بلاگفا تست قالب رو از زیر ببینن و اگه مشکلی داره بگن تا رفع کنم :

www.silver70.blogfa.com

ان شاءالله با رفع مشکلات احتمالی قالب بلاگفا اونو تو پست بعدی براتون میزارم .

اینو هم بگم که من یه مدتی نیستم و بعد از اینکه اومدم ، تو پست بعدی قالب رو برای بلاگفایی های عزیز هم میزارم .

موفق و موید باشید .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام بابا این که دانلود نمیشه
من اینو حتما میخوام اگه میتونی برام سند کن تو ایمیلم
ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد